Každý obchod se rád pochválí. Pro nás jsou ale největší pochvalou kladné ohlasy našich zákazníků. Zeptali jsme se, proč se rozhodli nakoupit přímo u nás. Které argumenty se opakovaly nejčastěji?
„Můžu si zajít zboží prohlédnout.“
E-shopy rostou jak houby po dešti, ale síť kamenných poboček jen tak někdo nemá. Spoustu produktů si můžete srovnat podle technických parametrů, ale jindy je osobní zkušenost klíčová. Výrobci třeba často udávají u vysavačů jen příkon, ale skutečný sací výkon z něj nezjistíte. A můžeme pokračovat: někdo vybírá podle vzhledu, někdo podle kvality, jiný chce nabrat zkušenosti. V prodejně to jde.
„Odnesou mi ledničku až do bytu.“
Doprava je tím důležitější, čím těžší je nakoupené zboží. Chladnička se do většiny aut nevejde, pračku do čtvrtého patra po schodech taky nebudete chtít nosit. Proto si tak ceníme DATART DOPRAVY, které jde dál, než za první dveře, jako to dělá většina přepravních služeb. Nestačí jen vyhodit spotřebič před domem, musíte se postarat i o likvidaci jeho předchůdce a instalaci.
„Oni tomu rozumí.“
Naši prodejci prochází pravidelnými školeními na nové zboží, své poznatky a trendy pak předáváme i dál – třeba v našich rádcích s výběrem zboží nebo časopisem Moderní domácnost. Vyznat se není jednoduché, ale pouze, pokud porozumíte vlastním požadavkům, dokážete vybrat ke své plné spokojenosti. A právě ta je naším cílem.
„Chtěla jsem pěknou kuchyni.“
Spousta lidí si přeje kuchyni jako z katalogu, designovou. Pak ale zjistí, že by na ni potřebovali truhláře, instalatéra, elektrikáře a minimálně ještě sekretářku na organizaci času. Mnohem příjemnější je popsat své požadavky a zbytek práce předat někomu jinému. Tím „někým jiným“ je naše Kuchyňské studio, dostupné ve čtyřech pražských prodejnách a samozřejmě on-line.
„Takovou kávu jinde nemají.“
Kávu máme rádi, dokonce se podílí na výkonech značné části našich pracovníků. Proto jsme založili vlastní značku Nero, se kterou můžete procestovat celý svět. Do této řady se totiž řadí odrůdy z Tanzanie i Brazílie, Etiopie, Indie a celého tropického pásu. Bude trvat dlouho, než ochutnáte všechny varianty.
„I v prodejně můžu vrátit zboží bez udání důvodu“
Asi víte, že při nákupu v e-shopu můžete zboží vrátit ve 14 dnech bez udání důvodu. My podobné pravidlo aplikujeme i v našich prodejnách. Pokud se v DATARTu zastavíte do deseti dnů od nákupu a zboží nebude použité, přijmeme ho. Elegantně se tak můžete zbavit třeba nevhodných dárků.
Proč chodíte do DATARTu vy?