Marketingová ředitelka značky DATART Lenka Mastešová získala cenu prezidia ČMS Duhový delfín za vytvoření dlouhodobého kreativního konceptu, který výrazně zlepšil vnímání značky DATART. Česká marketingová společnost každoročně oceňuje nejlepší marketéry v Česku, letos se soutěž konala již pošestnácté.
„Nominace mě velmi potěšila a získané ocenění pro mne a mé kolegy z kreativního marketingového týmu je příjemnou zpětnou vazbou k dlouhodobé práci s budováním pozitivního vnímání značky,“ řekla Lenka Mastešová, která si 23. září z vyhlášení výsledků soutěže odnesla skleněnou sošku delfína od uměleckého skláře Vladimíra Zubričana.
Páteří oceněného kreativního konceptu značky DATART jsou obrazově bohaté reklamní spoty ze světa hor a galaxie, které vznikly ve spolupráci marketingového týmu značky DATART s agenturou WMC Grey a společností Punk Film. Reklamní spoty se vysílají na televizních kanálech od října loňského roku. Výsledky průzkumu vnímání reklamy, který zajistila agentura FOCUS – Marketing & Social Research, ukázaly nejvyšší zaznamenání reklamy DATART od roku 2005, kdy se ukazatel začal sledovat.
Soutěž Marketér roku má dlouholetou tradici, Česká marketingová společnost při ní hodnotí například inovativnost, efektivnost, rozvoj metod a principů marketingu. Nejvyšším oceněním soutěže je Modrý delfín, který každý rok získá hlavní vítěz.