0 Kč
×

DATART vstupuje do nové fáze budování značky. Jako opravdový elektrospecialista ulehčí zákazníkům život

04.10.2023

Zlín, 4. října 2023 Maloobchodní prodejce DATART představil novou brandovou komunikaci. Zaměří se na image značky a emoce s ní související. Za cíl si dává také rozvíjet vnímání DATARTU jako opravdového elektrospecialisty. Ústředním prvkem nové komunikace je tlačítko DATART naplňující potřeby zákazníků. Kampaň vznikla ve spolupráci s agenturou WMC Grey.

 

Nová brandová kampaň přirozeně navazuje na úspěšnou taktickou komunikaci služeb RYCHLART, DOPRAVART a CHYTRART, díky které se DATARTu podařilo zvýšit prodeje v prodejnách o 20 % a na e-shopu dokonce o 40 %. Na přípravě kampaní oceněných prestižní oborovou cenou Effie spolupracoval DATART s agenturou WMC Grey, která stojí i za novou komunikační linkou.

 

„Při tvorbě nové brandové komunikace jsme podrobně rozebrali, kam se nám podařilo značku za poslední tři roky posunout, a kde stále ještě zbývá nevyužitý potenciál,“ vysvětluje marketingová ředitelka DATART Lenka Mastešová a pokračuje: „Spíše než o revoluci se jedná o evoluci. V rámci nové kampaně chceme navázat na naši dosavadní komunikaci, posílit emoční atribut značky a akcentovat roli DATARTU jako opravdového elektrospecialisty, který zákazníkům usnadní veškeré starosti spojené s nákupem elektroniky.“

 

Uvedení nové brandové komunikace předcházel rozsáhlý konzultační proces s agenturou WMC Grey zaměřený na odhalení potenciálu značky a vylepšení její architektury. Důležitým prvkem celého procesu byl také výzkum zákaznických potřeb a očekávání od výzkumné agentury Behavio, který pomohl upřesnit positioning značky DATART.

 

Kouzelné tlačítko DATART usnadní zákazníkům život

 

Kreativní koncept nové brandové komunikace zdůrazňuje, že jsme každý specialistou na svůj vlastní život. O elektroniku se postará DATART – opravdový elektrospecialista. „Zákazník od opravdového specialisty očekává ulehčení výběru elektroniky a života s ní. V další fázi budování značky nám bude tato linka sloužit jako kreativní teritorium k dalšímu sbližování značky DATART s jejími zákazníky,“ říká Aleš Hron, strategický konzultant WMC Grey.

 

Sjednocujícím prvkem celé komunikace je tlačítko DATART, které jednoduše naplňuje potřeby zákazníků. „Tlačítko DATART je ústředním prvkem nové kampaně, který postupně prostoupí komunikací DATARTU na všech úrovních. Zákazníci se s ním setkají nejen v televizních spotech, ale například i přímo v našich prodejnách,“ upozorňuje Marek Ingr, Head of offline marketing DATART.

 

Na rozdíl od taktické komunikace služeb se nová brandová komunikace odehrává v reálném prostředí zákazníka a buduje tak zcela nové prostředí značky DATART orientované právě na emoce související s ulehčením výběru elektroniky a života s ní.

 

„Vykročit mimo skvěle fungující komunikační světy taktických komunikací služeb RYCHLART, DOPRAVART a CHYTRART byla jednoznačně výzva. Vytvořili jsme realistický svět zákazníka s jasnou pozitivní silou DATART v podobě skoro až magického tlačítka DATART šipky. Tento symbol jsme zvolili jako propojující brand asset napříč komunikací, který začneme silně budovat,“ dodává David Suda, kreativní ředitel WMC Grey.

 

Na nové brandové komunikaci se podíleli:

Kreativní agentura: WMC Grey

Produkční Agentura: Creative Embassy

Značka: DATART

Klient: HP Tronic Zlín

Obor: Technika / spotřební elektronika, Maloobchod / obchodní řetězce

Režie: Mugshots

DOP: Marián Ontko

Creative director: David Suda

Account director: Martina Vacíková

Account Manager: Martin Brázda

Art Director: Radek Pleha

Copywriter: Klára Javůrková

Další aktuality

Trouby Mora: Jak na běžnou údržbu a čištění?

Trouby Mora: Jak na běžnou údržbu a čištění?

Chcete, aby vaše trouba Mora zářila jako nová i po letech používání? Správná péče a údržba mohou výrazně prodloužit životnost. V článku se dozvíte, jak můžete vaši troubu udržovat bez zbytečné námahy....... Celý článek
Jak vybrat bazén?

Jak vybrat bazén?

Víte, kde se nejlépe odpočívá? No přece u vody! Bazény jsou v horkých letních dnech téměř nepostradatelnou součástí každé zahrady. Na trhu najdete nespočet modelů různých tvarů, barev, materiálů… Jak ...... Celý článek
Recenze: GOOGLE PIXEL 8 PRO - Android v nejčistější podobě

Recenze: GOOGLE PIXEL 8 PRO - Android v nejčistější podobě

Pixely byly vždy skvělé telefony plné inovací a nový Pixel 8 Pro by na ně rád navázal. Nabízí skvělý fotoaparát, jeden z nejlepších displejů dneška nebo kvalitní zpracování. Od konkurence se odlišuje ...... Celý článek
Nejlepší TV pro sledování sportu

Nejlepší TV pro sledování sportu

Pokud hledáte novou televizi a rádi sledujete sport, tento článek je přesně pro vás. Ať už trávíte víkend sledováním F1, nebo čekáte na olympiádu, případně pravidelně povzbuzujete svůj hokejový nebo f...... Celý článek
Chytré brýle Ray-Ban Meta: Druhá generace a její vylepšení

Chytré brýle Ray-Ban Meta: Druhá generace a její vylepšení

Nové chytré brýle Ray-Ban Meta zaujmou hned několika způsoby. Na rozdíl od brýlí na virtuální realitu jsou skvělým doplňkem při běžném nošení a v mnoha směrech zastoupí chytrý telefon. Pokud jste rádi...... Celý článek