0 Kč
×

Reklamace zboží

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@datart.cz.

 

LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE

 

Dopravce zásilky:

Poškození hlaste nejpozději do:

Kde hlásit?

Česká pošta

24 hodin

pobočka ČP

Doprava bez služeb - TOPTRANS

3 pracovních dnů

linka TOPTRANS: 267 101 601

DPD

2 pracovních dnů

linka DPD: 225 373 373

DATART doprava

24 hodin

linka DATART: 225 991 000

Zásilkovna

5 pracovních dnů

nahlásit zde.

 

NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ

- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.

- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

OBDRŽELI JSTE NEKOMPLETNÍ NEBO JINÝ VÝROBEK?

Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail reklamace@datart.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.

 

DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE

 

Nekompletní výrobek

Zaměněný výrobek

číslo objednávky nebo faktury 

číslo objednávky nebo faktury

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem

popis chybějící části

popis produktu, který vám byl doručen

 

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na DATART.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

 

Jak postupovat při reklamaci v servisním středisku?

Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.). 

Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.

Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit nejbližší prodejnu DATART nebo zboží pošlete přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.

Jak postupovat při reklamaci v našem reklamačním oddělení?

Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.

 

VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA JEDNU Z NÍŽE UVEDENÝCH ADRES ČI PŘEDEJTE OSOBNĚ V KTERÉKOLI PRODEJNĚ DATART

 

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice

reklamace@datart.cz
tel.: 225 991 000

HP Tronic Zlín spol. s r.o.
Reklamační oddělení
areál Slavie 1667
763 61 Napajedla

reklamace@datart.cz
tel.: 225 991 000

 

U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!

Reklamace elektronických licencí

Opište znění chybové hlášky nebo vytvořte snímek obrazovky (printscreen) a společně se zněním klíče pošlete na infolinka@datart.cz.

Reklamace elektrokol

Odstraňte z kola veškeré neoriginální příslušenství a zkontrolujte, zda jste absolvovali garanční prohlídku při 300 najetých kilometrech. Kolo přineste na kterékoliv prodejní místo KOLOFIX nebo na kteroukoliv prodejnu DATART.

Co s výrobky, které budou mít neodstranitelnou vadu?

Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).

 

 

Náklady spojené s reklamací?

Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@datart.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!

Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 225 991 000 nebo zašlete dotaz na adresu reklamace@datart.cz. Rádi Vám poradíme!

Reklamační řád našeho E-shopu si můžete přečíst zde.

Reklamace E-shopu DATART.cz se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.

Autorizované servisy

Aby byla Vaše reklamace co nejdříve vyřízena, můžete kontaktovat přímo autorizovaný servis. Pokud nenaleznete servis v blízkosti Vašeho bydliště v tomto seznamu, můžete využít kontaktů v záručním listě nebo na webových stránkách výrobce.