Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. V případě dodání prostřednictvím služby DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také emailem na adresu reklamace@datart.cz.
LHŮTY PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Dopravce zásilky: |
Poškození hlaste nejpozději do: |
Kde hlásit? |
Česká pošta |
24 hodin |
pobočka ČP |
Doprava bez služeb - TOPTRANS |
3 pracovních dnů |
linka TOPTRANS: 267 101 601 |
DPD |
2 pracovních dnů |
linka DPD: 225 373 373 |
DATART doprava |
24 hodin |
linka DATART: 225 991 000 |
Zásilkovna |
5 pracovních dnů |
nahlásit zde. |
NÁLEŽITOSTI PRO UPLATNĚNÍ REKLAMACE DODANÉHO POŠKOZENÉHO ZBOŽÍ
- Reklamace poškozených zásilek zasílejte emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
- Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky.
- Popište okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
Pokud vám domů dorazil jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mail reklamace@datart.cz. Neváhejte nás kontaktovat také v případě, že výrobek není kompletní.
DO E-MAILU UVEĎTE NÁSLEDUJÍCÍ INFORMACE
Nekompletní výrobek |
Zaměněný výrobek |
číslo objednávky nebo faktury |
číslo objednávky nebo faktury |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
přiložte foto štítku s výrobním a produktovým číslem |
popis chybějící části |
popis produktu, který vám byl doručen |
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji a bez zbytečných vedlejších nákladů vyřešit.
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na DATART.cz. Vaši reklamaci vyřídíme v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle také na internetových stránkách výrobce. Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (velké domácí spotřebiče, televize, počítačová technika, apod.).
Pokud budete výrobek do servisu zasílat, doporučujeme jej důkladně zabalit, aby byl chráněn proti poškození při přepravě. Společně s výrobkem nezapomeňte zaslat kopii nákupního dokladu (faktura), průvodní dopis s přesným popisem závady a kontaktní informace, aby vás mohl servis vyrozumět o průběhu a ukončení opravy. V případě, že jste při zakoupení výrobku obdrželi záruční list, přiložte jej k reklamaci. Záruční list je nutné zaslat potvrzený prodejcem.
Pokud nemáte v dosahu žádné servisní středisko, můžete navštívit nejbližší prodejnu DATART nebo zboží pošlete přímo na naše Centrální reklamační oddělení. V takovém případě prosím dodržte následující instrukce.
Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Nejjistější přepravní obal bývá původní obal k výrobku, který je přímo určen pro ochranu výrobku při přepravě. Výrobek doporučujeme posílat kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení. Pro rychlou identifikaci doporučujeme přidat k výrobku kopii prodejního dokladu (faktura) a průvodní dopis, ve kterém popíšete, jaká závada se na zboží projevila. Pro tyto účely je možné využít formulář pro popis reklamace, který najdete ZDE.
VÝROBEK NÁSLEDNĚ ZAŠLETE NA JEDNU Z NÍŽE UVEDENÝCH ADRES ČI PŘEDEJTE OSOBNĚ V KTERÉKOLI PRODEJNĚ DATART
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. reklamace@datart.cz |
HP Tronic Zlín spol. s r.o. reklamace@datart.cz |
U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci. Servisní střediska výrobce k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!
Opište znění chybové hlášky nebo vytvořte snímek obrazovky (printscreen) a společně se zněním klíče pošlete na infolinka@datart.cz.
Odstraňte z kola veškeré neoriginální příslušenství a zkontrolujte, zda jste absolvovali garanční prohlídku při 300 najetých kilometrech. Kolo přineste na kterékoliv prodejní místo KOLOFIX nebo na kteroukoliv prodejnu DATART.
Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky nebo si zboží vyměníte za nový či jiný výrobek. Reklamovaný předmět se stane zbožím s neodstranitelnou vadou i tehdy, uplyne-li 30 kalendářních dní od data, kdy byla vaše reklamace doručena. A v takovém případě máte i stejná práva (výměna zboží, vrácení peněz).
Pokud servisní středisko uzná, že vaše reklamace je oprávněná, nebo není možné zboží z důvodu neodstranitelné vady opravit, máte právo na náhradu nutných nákladů spojených s vyřízením reklamace. Jedná se především o poštovné za zaslání zboží k opravě do autorizovaného střediska. Na náhradu těchto výdajů však nemáte nárok v případě, že bude vaše reklamace odmítnuta a považována za neoprávněnou. Doklad ze servisu (opravenku) nám, prosím, naskenujte (případně vyfoťte) a zašlete s číslem prodejního dokladu na email reklamace@datart.cz. O dalším postupu vás budeme informovat!
Máte-li jakékoliv dotazy ohledně postupu při reklamaci nebo potřebujete zjistit, v jakém stavu se Vaše reklamace nachází, obraťte se prosím na naši infolinku 225 991 000 nebo zašlete dotaz na adresu reklamace@datart.cz. Rádi Vám poradíme!
Reklamační řád našeho E-shopu si můžete přečíst zde.
Reklamace E-shopu DATART.cz se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami.
Aby byla Vaše reklamace co nejdříve vyřízena, můžete kontaktovat přímo autorizovaný servis. Pokud nenaleznete servis v blízkosti Vašeho bydliště v tomto seznamu, můžete využít kontaktů v záručním listě nebo na webových stránkách výrobce.