0 Kč
×

Pojištění prodloužené záruky

POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
Získejte jistotu až na 7 let

✓ porouchaný produkt opravíme, nebo vyměníme

✓ nevyužité pojistné vrátíme ve formě slevy

Prodloužená záruka

POJIŠTĚNÍ V ČÍSLECH

10 dní

Vyřešení poruchy

Průměrná doba opravy nebo výměny porouchaného spotřebiče

95 %

Plnění

Kryjeme všechny události, na které by se vztahovala zákonná záruka

0 Kč

Dodatečné náklady

Zcela zdarma zajistíme opravu nebo výměnu spotřebiče, bez spoluúčasti

PROČ SE POJIŠTĚNÍ VYPLATÍ

  • kryjeme závady, na které by se vztahovala záruka výrobce
  • krytí 1 až 5 let nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty), součet zákonné záruky a pojištění může být až 7 let)
  • nepožadujeme spoluúčast, ani nesnižujeme hodnotu o opotřebení spotřebiče
  • zajistíme a zaplatíme opravy i s dopravou a u velkých spotřebičů přijede opravář až k vám domů
  • neopravitelné spotřebiče vyměníme za nové
  • plníme max. 3x během celkové doby pojištění
  • nevyužité pojistné u varianty 3 a 5 let vrátíme ve formě slevy na nákup jakéhokoliv spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu

JAK KONKRÉTNĚ POMÁHÁ A CO VŠECHNO KRYJE

pračka

Pračka ETA 3554 90000 bílá

• Zákazník si pořídil pračku za 9 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +1 rok.

• 2 měsíce po skončení zákonné záruky se porouchalo čerpadlo.

• Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.

• Technik pračku na místě opravil, zákazník nic neplatil a pračka je i nadále pojištěná.

✓ Zákazník ušetřil 3 400 Kč za opravu. Celé to trvalo jen 5 dní.

lednice

Americká lednice ETA 2742 90015E

• Zákazník si pořídil lednici za 30 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +5 let.

• 4 roky po skončení zákonné záruky lednice přestala chladit.

• Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.

• Technik zjistil, že závada je vážná a lednice je neopravitelná.

• DATART následně přivezl zákazníkovi novou lednici ve stejné pořizovací ceně jako byla původní lednice. Zákazník neplatil nic.

✓ Vyřešení celé nepříjemnosti trvalo pouze týden a nová lednice je nadále pojištěna.

televize

TV TCL 65C635 stříbrná

• Zákazník si pořídil TV za 21 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +3 roky za 3 570 Kč.

• TV i 3 roky po skončení zákonné záruky tj. 5 let od nákupu skvěle slouží.

• Díky bezeškodnímu průběhu zákazník získal slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče ve výši celé úhrady za pojištění, tj. 3 570 Kč (sleva může být ve výši max. 15 % z jeho ceny).

• Zákazník slevu využil na nákup chladničky a peníze za pojištění TV tak získal zpět. Za chladničku v hodnotě 23 800 Kč zaplatil po odečtení úhrady za pojištění pouze 20 230 Kč.

JAK TO FUNGUJE

Pojištění přikoupíte se zařízením

U vybraných zařízení ho koupíte v 1. kroku košíku e-shopu nebo v kamenné prodejně.

Kde pojištění přikoupit >

Obdržíte
certifikát

Certifikát budete potřebovat při hlášení škodné události pojišťovně.

Nahlásíte
škodu

Škodu nahlaste na
+420 234 240 440.

Opravíme nebo
nahradíme

Pokud je to možné, zařízení opravíme. Pokud ne, dáme vám nové.

CO SI MŮŽETE POJISTIT

KDE POJIŠTĚNÍ PŘIKOUPIT

Pojištění prodloužené záruky se vztahuje na vybrané výrobky, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem ve všech prodejnách DATART, nebo na www.DATART.cz v prvním kroku košíku.

Návod

Návod

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Může pojištění zakoupit i právnická osoba?
Ano, za předpokladu, že právnická osoba nebude výrobek využívat přímo k podnikatelským účelům a výrobek bude používán podle manuálu k výrobku a dodrží všechny záruční podmínky uvedené výrobcem k výrobku.
Na co všechno se pojištění vztahuje?
Pojištění pokrývá finanční ztrátu způsobenou mechanickou, elektronickou nebo elektrickou vadou, která nastane v období pojištění prodloužené záruky, tedy až po uplynutí doby k uplatnění zákonné záruky a případně záruky za jakost.
Na co se pojištění nevztahuje?
Na vady věci vzniklé instalací, používáním, opravou či údržbou v rozporu s pokyny výrobce (např. zkusím si opravit sám). Na opotřebení nebo poškození věci nebo části věci v důsledku obvyklého používání věci nebo její části (např. estetické vady, zrezavění), které nemá vliv na funkčnost. Pojištění se nevztahuje ani na nahodilé poškození věci (např. rozbití pádem či nárazem apod.) nebo úmyslné poškození věci. Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě.
Zakoupil jsem službu Pojištění prodloužené záruky a chybí mi k němu certifikát. Kdy ho obdržím?
Nákup v e-shopu: Jestliže vám bylo zboží doručeno na adresu, obdržíte certifikát e-mailem nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Nákup v prodejně: V tomto případě vám byl certifikát vystaven přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k Pojištění prodloužené záruky. Kolegové nechají vystavit kopii dokladu a zašlou vám jej na e-mail.
Chci do 14 dní vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil Pojištění prodloužená záruka. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Při vrácení zboží s prodlouženou zárukou vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.
Kdy získám nárok na slevu z nevyužité služby?
Pokud jste prodlouženou záruku nevyužili, protože vám spotřebič fungoval bezvadně, můžete u variant 2 + 3 roky a 2 + 5 let využít vrácení peněz za službu ve formě slevy na nákup libovolného nového spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu. Tato sleva může být max. ve výši pojistného (tzn. částky, kterou jste za pojištění zaplatili) a zároveň maximálně do výše 15 % z ceny nového spotřebiče. Doba na její využití jsou 2 roky od konce prodloužené záruky (u varianty 2 + 3 roky můžete slevu uplatnit v 6. a 7. roce, u varianty 2 + 5 let v 8. a 9. roce).
Jak uplatnit slevu?
Na prodejně: Přijďte na jakoukoliv prodejnu DATART a vezměte s sebou certifikát o prodloužené záruce. Vyberte si zboží a kolegové vám na základě certifikátu uplatní slevu.
V e-shopu: Vytvořte objednávku na webu www.DATART.cz a v posledním kroku košíku uveďte následující poznámku: „sleva za nevyužitou záruku” + číslo certifikátu (u novějších certifikátů) / číslo budoucího krytí (u starších certifikátů). U online platby vám slevu vrátíme, nebo zašleme nové platební údaje pro bankovní převod.
Je možné Pojištění prodloužené záruky k novému produktu dokoupit dodatečně?
Ano, službu můžete dokoupit nejpozději jeden měsíc před koncem zákonné záruční doby. Dokoupení je možné na jakékoliv prodejně DATART.
Je možné prodloužit si již zakoupené Pojištění prodloužené záruky?
Ano, u varianty 2+1 a varianty 2+3 roky si můžete dokoupit další 2 nebo 4 roky pojištění tak, aby celková doba pojištění byla maximálně 7 let. Dodatečné pojištění je možné sjednat nejpozději jeden měsíc před koncem platnosti již zakoupeného pojištění.. Dokoupení je možné na jakékoliv prodejně DATART.