Značka Acer je již téměř synonymem kvalitní, leč uživatelsky dostupné elektroniky. Málokdo však ví, že kořeny společnosti Acer Group sahají již více než 40 let do minulosti. Zakladatel Stan Shih byl vždy zastáncem toho, aby se technické pokroky sdílely s širokou veřejností. V roce 1976 se proto rozhodl založit v Taiwanu svou vlastní firmu Multitech, která si pod mikroskop vzala technologii mikroprocesorů, s cílem posunout využití počítačů do každodenního života. Netrvalo dlouho a úspěch v Taiwanu všem doslova vyrazil dech.
Ačkoliv firma patřila k uznávaným ve své domovině, ve světě se o ní prozatím mnoho nevědělo. V roce 1987 proto došlo k přejmenování na kratší a jednodušší Acer, což šlo ruku v ruce se zvýšenou propagací ve snaze vytvořit si stabilní značku. Tato fáze, trvající zhruba do konce minulého tisíciletí, byla pro Acer velmi úspěšná. Ze skromné taiwanské společnosti se podařilo jako mávnutím kouzelného proutku vybudovat celosvětového magnáta, který se neodmyslitelně zapsal do povědomí v oblasti světově nejrozšířenějších výrobců počítačů. V této době vznikla hlavní filozofie firmy, která spočívá ve snaze vytvářet moderní, technologicky vyspělé produkty, jež budou cenově dostupné lidem po celém světě.
Po roce 2000 již byla značka natolik pevná a zaběhnutá v domácnostech uživatelů po celém světě, že si mohla dovolit další velký krok. Z velikána v oblasti výroby elektroniky se Acer zaměřil i na servis pro své zákazníky. Od této doby se již umí rychle a flexibilně přizpůsobovat proměnám a vývoji trhu poptávky a zároveň zvládá účinně nakládat se svými prostředky díky spolupráci s významnými partnery IT průmyslu. Není proto divu, že se v roce 2007 stává třetím nejlepším světovým dodavatelem počítačů. Od roku 2014 v éře cloudových technologií a s novým vedením využívá Acer pro své fungování a rozvoj tři základní pilíře – hardware + software + služby.