zaručuje spravedlivé jednání
zajišťuje vyřešení podnětů
pomáhá v mimořádných okolnostech
individuálně posuzuje každý případ
Ombudsman má na starosti vaši spokojenost s nákupy v DATARTu.
V případě, že potřebujete pomoci vyřešit jakoukoliv situaci spojenou s nákupy v DATARTu, obraťte se na něj. Přestože náš obchod vždy postupuje podle příslušných předpisů a zákonů, mohou nastat mimořádné okolnosti, které má ombudsman za úkol důkladně prověřit a přihlédnout k lidským faktorům. Výsledkem jeho práce je dovolání se spravedlivého jednání.
Ombudsman řeší pouze podněty, které již prošly standardními procesy, jako je například vyřízení reklamace či stížností, popř. konzultace se zákaznickou linkou. Proto prosím vždy postupujte nejprve dle Reklamačního řádu.
Ombudsman váš podnět nezávisle posoudí. Úzce spolupracuje s jednotlivými odděleními a s jejich pomocí vždy hledá samotné příčiny vzniku problematických situací. Na jejich základě navrhne řešení problému. Zároveň přináší i další podněty a nápady, kterými pomáhá neustále vylepšovat naše služby.
Ombudsmana můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailu ombudsman@datart.cz
nebo přes formulář níže.
Tuto funkci pro DATART zastupuje Lenka Karásková.