Ombudsman

Ombudsman Datart Ombudsman Datart

Jaké jsou výhody?

check

zaručuje spravedlivé jednání

check

zajišťuje vyřešení podnětů

check

pomáhá v mimořádných okolnostech

check

individuálně posuzuje každý případ

Kdo je ombudsman DATART

Ombudsman má na starosti vaši spokojenost s nákupy v DATARTu. 

V případě, že potřebujete pomoci vyřešit jakoukoliv situaci spojenou s nákupy v DATARTu, obraťte se na něj. Přestože náš obchod vždy postupuje podle příslušných předpisů a zákonů, mohou nastat mimořádné okolnosti, které má ombudsman za úkol důkladně prověřit a přihlédnout k lidským faktorům. Výsledkem jeho práce je dovolání se spravedlivého jednání.

Jak ombudsman pracuje

Ombudsman řeší pouze podněty, které již prošly standardními procesy, jako je například vyřízení reklamace či stížností, popř. konzultace se zákaznickou linkou. Proto prosím vždy postupujte nejprve dle Reklamačního řádu.

Ombudsman váš podnět nezávisle posoudí. Úzce spolupracuje s jednotlivými odděleními a s jejich pomocí vždy hledá samotné příčiny vzniku problematických situací. Na jejich základě navrhne řešení problému. Zároveň přináší i další podněty a nápady, kterými pomáhá neustále  vylepšovat naše služby.

Jak kontaktovat ombudsmana

Ombudsmana můžete kdykoliv kontaktovat na e-mailu ombudsman@datart.cz
nebo přes formulář níže.
Tuto funkci pro DATART zastupuje Lenka Karásková.

foto ombudsmanky Lenky Karáskové

Často kladené otázky

Jak postupuje ombudsman?
Ombudsman vám potvrdí přijetí vaší stížnosti a jakmile celou záležitost důkladně prověří, bude vás kontaktovat.
shop

Stavte se na prodejnu

 online

Spolu najdeme to nejlepší řešení na více než 100 prodejnách po celé ČR.


Najít prodejnu
email

Pošlete nám e-mail

 online

Odpovíme standardně během
následujících 24 hodin.
infolinka@datart.cz

Poslat e-mail
phone

Zavolejte nám

 online

po–pá: 8–21
víkendy, svátky: 9–21
+420 225 991 000

Zavolat