Vrácení zboží

Zboží zakoupené na e-shopu DATART.cz nebo v prodejně DATART můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dní od jeho převzetí.

Postup vrácení zboží je stejný i pro zákazníky se zbožím zakoupeným v ELECTRO WORLDU

Zaslání poštou

- Výrobek uveďte do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).

- Zboží pečlivě zabalte nejlépe do původního a nepoškozeného obalu, předejdete tak vzniku možné škody při přepravě. 

- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy (vzor formuláře) společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.

- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice

- Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.

Vrácení na prodejně

- Výrobek uveďte do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).

- Zboží pečlivě zabalte nejlépe do původního a nepoškozeného obalu, předejdete tak vzniku možné škody při přepravě.

- Zboží nejpozději do 14 dnů od převzetí přineste společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu DATART (seznam zde).

- Podmínkou odstoupení od kupní smlouvy je vyplnění příslušného formuláře, který můžete vyplnit v pohodlí domova, nebo jej obdržíte na prodejně.

- Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.

Vrácení zboží s hygienicky citlivým charakterem?

- Týká se sortimentu zboží, jako je např. holicí strojek, epilátor, elektrický zubní kartáček, zubní sprchy, péče o pleť, ruce a nohy, sluchátka do uší.

- Odstoupení od kupní smlouvy umožňujeme, nicméně vzhledem k tomu, že máme důvod se domnívat, že zboží bylo použito, musíme je z hygienických důvodů uvést do původního stavu.

- Uvedení do původního stavu pro nás představuje snížení hodnoty zboží, resp. škodu, jejíž náhradu v penězích budeme požadovat. Je-li zboží originálně zabaleno v zapečetěném obalu a tento obal není porušen, ke snížení hodnoty zboží nedochází.

Vrácení elektrokol

- Elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte, odstraňte neoriginální příslušenství).

- Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, návod, voucher, který byl součástí zboží).

- Nejpozději do 14 dnů od převzetí ho přineste společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu DATART (seznam zde).

- Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.

- Pro vrácení plné kupní ceny je důležité, abyste elektrokolo vrátili v původním stavu. Při vyzkoušení elektrokola by nájezd na cyklopočítači neměl být navýšen o více než 0,5km od původního stavu.

Zboží, které ze zákona nelze vrátit ve 14 dnech

- rozbalená média (např. PC hry a softwary)

- elektronické licence

Často kladené otázky

Kolik mě bude stát uvedení zboží hygienického charakteru do původního stavu?

Pokud vracíte výrobek s hygienicky citlivým charakterem, které není originálně zabaleno v zapečetěném obalu, bude vám konkrétní částka za uvedení do původního stavu vyčíslena individuálně.

Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil službu (např. prodlouženou záruku). Vrátíte mi za tuto službu peníze?

Ano. Vrátíme vám zpět jak celou částku za produkt, tak za zakoupenou službu.

Chci vrátit produkt, u kterého jsem si zakoupil také jeho instalaci. Jak mám postupovat?

Pokud jste již službu částečně využili a chcete výrobek vrátit, je nutné uhradit určitou část ceny za spotřebované služby.

Byla instalace již kompletně provedená? V tom případě nemáte na vrácení peněz za instalaci nárok. Pokud je však na výrobku funkční vada, peníze za tuto službu vám vrátíme.

Co dělat v případě, že chci vrátit produkt, ke kterému jsem dostal dárek?

Pokud jste k danému výrobku získali i dárek, je třeba jej vrátit spolu s výrobkem. V opačném případě vám bude za dárek účtována plná cena.

Co se stane, když vrátím zboží bez příslušenství?

Vrácené zboží by mělo být kompletní, tzn. mělo by obsahovat veškeré příslušenství, které jste spolu s výrobkem obdrželi. Pokud příslušenství ztratíte, bude vám za něj účtována plná cena.

Mohu vrátit produkt, který jsem trochu poškodil?

Pokud došlo k částečnému spotřebování/opotřebování zboží, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno, je nutné chybějící hodnotu zaplatit. Konkrétní částku účtujeme dodatečně.

Co se stane, když vrátím elektrokolo s hodnotou na cyklopočítači překročující 1,5 km?

Při překročení vám bude vypočítána náhrada škody procentuálně na základě ujetých kilometrů.

 

Celé znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.