Vrácení zboží
Základní informace k vrácení zboží
vrácení se týká zboží zakoupeném v prodejní síti DATART ve 14denní lhůtě
zboží můžete vrátit jak na prodejnách DATART, tak i přes přepravce
lze vrátit nerozbalené zboží, nebo i rozbalené zboží dle podmínek níže
O jaké zboží se jedná

Nerozbalené zboží
Zjistit více >
Nerozbalené zboží
Vrácení na prodejně
- Nerozbalené zboží přineste nejpozději do 14 dnů od převzetí společně s dokladem o koupi a veškerým příslušenstvím na kteroukoliv prodejnu DATART seznam zde.
- Na prodejně s vámi prodejce sepíše odstoupení od kupní smlouvy a převezme výrobek.
- Peníze za zboží vám vrátíme ihned na prodejně.
Vrácení přepravcem
- Nerozbalené zboží pečlivě zabalte nejlépe do původního nebo náhradního a nepoškozeného obalu, předejdete tak vzniku možné škody při přepravě.
- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy (vzor formuláře) společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice - Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.
Je-li zboží originálně zabaleno v zapečetěném obalu a tento obal není porušen, nedochází ke snížení hodnoty zboží a je vám vrácena plná kupní cena výrobku.

Rozbalené zboží
Zjistit více >Rozbalené zboží
Vrácení na prodejně
- Výrobek uveďte do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).
- Zboží pečlivě zabalte nejlépe do původního a nepoškozeného obalu nebo náhradního nepoškozeného obalu.
- Zboží přineste nejpozději do 14 dnů od převzetí společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu DATART (seznam zde).
- Na prodejně s vámi prodejce sepíše odstoupení od kupní smlouvy a převezme výrobek.
- Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.
Vrácení přepravcem
- Výrobek uveďte do původního stavu, abychom vám mohli vrátit plnou kupní cenu. Přiložte veškeré příslušenství a doklady (záruční list, návod, popř. dárek, který byl součástí zboží).
- Zboží pečlivě zabalte nejlépe do původního nebo náhradního a nepoškozeného obalu, předejdete tak vzniku možné škody při přepravě.
- Do balíku vložte vytištěný formulář o odstoupení od smlouvy (vzor formuláře) společně s kopií prodejního dokladu – účtenky.
- Zboží zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí na tuto adresu (balíček neposílejte na dobírku):
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice - Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.
Jak vrátit zboží s hygienicky citlivým charakterem?
Jedná se např. o holicí strojek, epilátor, elektrický zubní kartáček, zubní sprchy, produkty z péče o pleť, ruce a nohy, či sluchátka do uší.
Odstoupení od kupní smlouvy umožňujeme, nicméně vzhledem k tomu, že máme důvod se domnívat, že zboží bylo použito, musíme jej z hygienických důvodů uvést do původního stavu.
Uvedení do původního stavu pro nás představuje snížení hodnoty zboží, resp. škodu, kterou budeme požadovat uhradit. Při vyplacení peněz se tato částka strhává.
Jak vrátit elektrokolo?
- Elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte, odstraňte neoriginální příslušenství).
- Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, návod, voucher, který byl součástí zboží).
- Nejpozději do 14 dnů od převzetí ho přineste společně s dokladem o koupi na kteroukoliv prodejnu DATART (seznam zde).
- Pro vrácení plné kupní ceny je důležité, aby elektrokolo bylo vráceno v původním stavu, v jakém jste ho převzali. Na cyklopočítači může být nájezd maximálně 500 metrů, nikoliv vyšší.
- Zákazníkovi vystavujeme dobropis na místě pouze v případě, je-li nájezd menší než 1,5 km a je-li elektrokolo v bezvadném stavu. V opačném případě čekáme na konečné vyčíslení nákladů reklamačním oddělením.
- Peníze za zboží vám vrátíme maximálně do 14 dnů.
Zboží, které ze zákona nelze vrátit ve 14 dnech

rozbalená média (např. PC hry a softwary)

elektronické licence
Celé znění Všeobecných obchodních podmínek naleznete zde.
Často kladené otázky
- Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil službu (např. prodlouženou záruku). Vrátíte mi za tuto službu peníze?
- Ano. Vrátíme vám zpět jak celou částku za produkt, tak za zakoupenou službu.
- Chci vrátit produkt, u kterého jsem si zakoupil také jeho instalaci. Jak mám postupovat?
- Pokud jste již službu částečně využili a chcete výrobek vrátit, je nutné uhradit určitou část ceny za spotřebované služby.
Byla instalace již kompletně provedená? V tom případě nemáte na vrácení peněz za instalaci nárok. Pokud je však na výrobku funkční vada, peníze za tuto službu vám vrátíme. - Co dělat v případě, že chci vrátit produkt, ke kterému jsem dostal dárek?
- Pokud jste k danému výrobku získali i dárek, je třeba jej vrátit spolu s výrobkem. V opačném případě vám bude za dárek účtována plná cena.
- Co se stane, když vrátím zboží bez příslušenství?
- Vrácené zboží by mělo být kompletní, tzn. mělo by obsahovat veškeré příslušenství, které jste spolu s výrobkem obdrželi. Pokud příslušenství ztratíte, bude vám za něj účtována plná cena.
- Mohu vrátit produkt, který jsem trochu poškodil?
- Pokud došlo k částečnému spotřebování/opotřebování zboží, zboží není kompletní nebo bylo poškozeno, je nutné chybějící hodnotu zaplatit. Konkrétní částku účtujeme dodatečně.
- Co se stane, když vrátím elektrokolo s hodnotou na cyklopočítači překročující 0,5 km?
- Při překročení vám bude vypočítána náhrada škody procentuálně na základě ujetých kilometrů.