Reklamace zboží

reklamace zboží

reklamace zboží

Základní informace k reklamacím

Reklamovat můžete zboží zakoupené v prodejní síti DATART, které přestalo fungovat, nepracuje správně, projevila se na něm vada nebo přišlo poškozené.

Reklamovat můžete jak na prodejnách DATART, tak i na emailové adrese reklamace@datart.cz.

Reklamaci vyřídíme co nejdříve – nejpozději však do zákonné lhůty 30 kalendářních dnů.

O jakou reklamaci se jedná

Zboží v rámci zákonné záruční doby nebo prodloužené záruky

V rámci dvouleté zákonné záruční doby můžete reklamovat výrobek, který přestal fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada.

Reklamovat můžete také zboží, na které byla přikoupena prodloužená záruka.

K reklamaci můžete využít jakoukoliv prodejnu DATART, autorizované servisní středisko nebo využít emailovou adresu reklamace@datart.cz.

Reklamovat můžete

Jak jednoduše reklamovat na prodejně

ikonka notebook

Porouchané zboží

Na prodejnu doneste zboží, které potřebujete reklamovat.

ikonka doklad

Prodejní doklad (faktura)

Vezměte s sebou i prodejní doklad (fakturu), ke které se reklamované zboží vztahuje.

ikonka zástrčka

Veškeré příslušenství

S reklamovaným zbožím přineste i veškeré příslušenství výrobku.

domeček

Prodejna DATART

Zboží přineste na jakoukoli prodejnu DATART.

Seznam prodejen >

Reklamaci můžete vyřídit přímo v autorizovaném servisu. Pokud nenaleznete servis v blízkosti vašeho bydliště v seznamu níže, můžete využít kontaktů v záručním listě nebo na webových stránkách výrobce.

Jak reklamovat v rámci reklamačního oddělení

ikonka obálka

Napište e-mail

Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na  reklamace@datart.cz.

ikonka fotoaparát

Přiložte fotodokumentaci

Do e-mailu přidejte fotodokumentaci  (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

ikonka doklad

Uveďte číslo dokladu

Uveďte zde i  číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.

ikonka chat

Popište okolnosti

Do e-mailu popište okolnosti při předání výrobku a okolností, při jakých bylo zjištěno poškození.

Poškozené zboží přepravcem

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku.

Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.

Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost  co nejdříve nahlásit u přepravce.

Doporučujeme tuto situaci nahlásit také e-mailem na adresu reklamace@datart.cz.

V případě dodání prostřednictvím dopravy DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah.

Jak uplatnit reklamaci na poškozené zboží

ikonka obálka

Napište e-mail

Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na  reklamace@datart.cz.

ikonka fotoaparát

Přiložte fotodokumentaci

Do e-mailu přidejte fotodokumentaci  (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

ikonka doklad

Uveďte číslo dokladu

Uveďte zde i  číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.

ikonka chat

Popište okolnosti

Do e-mailu popište okolnosti při předání výrobku a okolností, při jakých bylo zjištěno poškození.

Lhůty pro uplatnění reklamace u dopravce

Dopravce zásilky Doba k nahlášení Kontakt
DATART doprava
 24 hodin
 zákaznická linka DATART 
225 991 000
Česká pošta, Balíkovna 24 hodin pobočky České pošty
DPD 2 pracovní dny
 zákaznická linka DPD 
225 373 373
TOPTRANS 
doprava bez služeb, doprava objemného zboží 3 pracovních dnů lince TOPTRANS: 267 101 601
Zásilkovna, včetně Z-boxů 5 pracovních dnů zasilkovna.cz/reklamace

Nekompletní nebo zaměněné zboží

Pokud vám dorazil jiný nebo nekompletní výrobek, nebo se popis neshoduje na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás v našem reklamačním oddělní na adrese reklamace@datart.cz.

Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji vyřešit.

Jak uplatnit reklamaci na nekompletní nebo jiný výrobek

ikonka obálka

Napište e-mail

Reklamaci zasílejte e-mailem na  reklamace@datart.cz.

ikonka fotoaparát

Přiložte foto štítku

Přiložte foto štítku na krabici s výrobním a produktovým číslem.

ikonka doklad

Uveďte číslo dokladu

Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.

ikonka chat

Popište problém

Popis chybějící části nebo popis produktu, který vám byl doručen.

Jaké zboží chcete reklamovat

Reklamace menších výrobků

Zaslání na reklamační oddělení

  1. Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Ideální je původní obal k výrobku, který je přímo určený pro ochranu výrobku při přepravě.
  2. Výrobek pošlete kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
  3. K výrobku přidejte kopii prodejního dokladu (faktury) .
  4. Vyplňte formulář pro popis reklamace, který najdete zde.
  5. Výrobek následně zašlete na jednu z níže uvedených adres:

HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5

193 00 Horní Počernice

rma@hptronic.cz

tel.: 225 991 000

HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení

areál Slavie 1667

763 61 Napajedla

rma-zlin@hptronic.cz

tel.: 225 991 000

Vyřízení na prodejně

  1. Na prodejnu přineste vadný výrobek společně s jeho příslušenstvím.
  2. K výrobku si nachystejte i kopii prodejního dokladu (faktury).
  3. Na prodejně s vámi náš elektrospecialista vyplní formulář pro popis reklamace.
  4. Seznam prodejen najdete zde:mapa

    Více než 150 prodejen po celé ČR

Reklamace větších výrobků

Servisní střediska k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě, nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci.

Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!

Reklamace elektrokol

  1. Elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte, odstraňte neoriginální příslušenství).
  2. Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, návod a voucher, který byl součástí zboží).
  3. Odstraňte z kola veškeré neoriginální příslušenství a zkontrolujte, zda jste absolvovali garanční prohlídku při 300 najetých kilometrech. (Jestli jste neabsolvovali garanční prohlídku, může to být důvod pro zamítnutí reklamace v záruce. Absolvováním garanční prohlídky by mohlo být nastalé závadě předejito.)
  4. Kolo přivezte na kteroukoliv prodejnu DATART, nebo na kterékoliv prodejní místo KOLOFIX.
  5. Reklamaci vyřešíme v nejkratším možném čase, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.

Reklamace elektronických licencí

Opište znění chybové hlášky nebo vytvořte snímek obrazovky (printscreen) a společně se zněním licenčního klíče vše pošlete na e-mail infolinka@datart.cz.

Reklamace e-shopu DATART.cz se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami, naleznete zde.

Často kladené otázky

Proč má reklamace nebyla vyřízena do 14 dnů?
Ze zákona máme 30 dnů na vyřízení reklamace, nicméně děláme co můžeme, abychom reklamaci vyřešili co nejdříve. Důvodem zdržení reklamace může být i čekací doba na náhradní díly od dodavatele.
Chci vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil službu (např. prodlouženou záruku). Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Ano. Vrátíme vám zpět jak celou částku za produkt, tak za zakoupenou službu.
Chci vrátit produkt, u kterého jsem si zakoupil také jeho instalaci. Jak mám postupovat?
Pokud jste již službu částečně využili a chcete výrobek vrátit, je nutné uhradit určitou část ceny za spotřebované služby.
Byla instalace již kompletně provedená? V tom případě nemáte na vrácení peněz za instalaci nárok. Pokud je však na výrobku funkční vada, peníze za tuto službu vám vrátíme.
Co dělat v případě, že chci vrátit produkt, ke kterému jsem dostal dárek?
Pokud jste k danému výrobku získali i dárek, je třeba jej vrátit spolu s výrobkem. V opačném případě vám bude za dárek účtována plná cena.
Co se stane, když vrátím zboží bez příslušenství?
Vrácené zboží by mělo být kompletní, tzn. mělo by obsahovat veškeré příslušenství, které jste spolu s výrobkem obdrželi. Pokud příslušenství ztratíte, bude vám za něj účtována plná cena.
Mohu vrátit produkt, který jsem trochu poškodil?
Pokud došlo k částečnému spotřebování/opotřebování zboží, není kompletní nebo bylo poškozeno, je nutné chybějící hodnotu zaplatit. Konkrétní částku odečítáme při vyplacení dobropisu.
Co se stane, když vrátím elektrokolo s hodnotou na cyklopočítači překročující 0,5 km?
Při překročení vám bude vypočítána náhrada škody procentuálně na základě ujetých kilometrů.
shop

Stavte se na prodejnu

 online

Spolu najdeme to nejlepší řešení na více než 100 prodejnách po celé ČR.


Najít prodejnu
email

Pošlete nám e-mail

 online

Odpovíme standardně během
následujících 24 hodin.
infolinka@datart.cz

Poslat e-mail
phone

Zavolejte nám

 online

po–pá: 8–21
víkendy, svátky: 9–21
+420 225 991 000

Zavolat