Reklamace
Základní informace k reklamacím
Reklamovat můžete zboží zakoupené v prodejní síti DATART, které přestalo fungovat, nepracuje správně, projevila se na něm vada nebo přišlo poškozené.
Reklamovat můžete jak na prodejnách DATART, odesláním výrobku na adresu našeho centrálního reklamačního oddělení,
tak nahlášením vady autorizovanému servisnímu centru výrobce, tak i na emailové adrese reklamace@datart.cz.
Reklamaci vyřídíme co nejdříve – nejpozději však do zákonné lhůty 30 kalendářních dnů.
O jakou reklamaci se jedná

Zboží v rámci zákonné záruční doby
Zjistit více >Zboží v rámci zákonné záruční doby
V rámci dvouleté zákonné záruční doby můžete reklamovat výrobek, který přestal fungovat, nepracuje správně
nebo se na něm projevila vada.
K reklamaci můžete využít jakoukoliv prodejnu DATART, autorizované servisní středisko nebo centrální reklamační
oddělení prodejce. Rádi Vám také poradíme na emailové adrese reklamace@datart.cz.
Reklamovat můžete

Na prodejně DATART
Zjistit více >Jak jednoduše reklamovat na prodejně

Porouchané zboží
Na prodejnu doneste zboží, které potřebujete reklamovat.

Prodejní doklad (faktura)
Vezměte s sebou i prodejní doklad (fakturu), ke které se reklamované zboží vztahuje.

Veškeré příslušenství
S reklamovaným zbožím přineste i veškeré příslušenství, které může souviset s vadou výrobku.


V autorizovaném servisním středisku
Zjistit více >Reklamaci můžete vyřídit přímo v autorizovaném servisu. Kontakty naleznete na webových stránkách výrobce,
v záručním listu, nebo v seznamu níže.

V reklamačním oddělení
Zjistit více >Jak reklamovat v centrálním reklamačním oddělení

Vyplňte reklamační formulář
Popište projevy vady, a další náležitosti formuláře a přidejte tento formulář do balíčku k reklamaci.

Uveďte číslo dokladu
K výrobku přiložte kopii účtenky nebo faktury.

Zabalte výrobek
Výrobek zabalte nejlépe do původního obalu, následujte pokyny dopravce pro zabalení balíčku.

Odešlete výrobek
Výrobek odešlete přepravní službou dle vašeho výběru. Doporučujeme zvážit pojištění zásilky.

Poškozené zboží přepravcem
Zjistit více >Poškozené zboží přepravcem
Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku.
Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.
Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce.
Doporučujeme tuto situaci nahlásit také e-mailem na adresu reklamace@datart.cz.
V případě dodání prostřednictvím dopravy DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah.
Jak uplatnit reklamaci na poškozené zboží

Napište e-mail
Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na reklamace@datart.cz.

Přiložte fotodokumentaci
Do e-mailu přidejte fotodokumentaci (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).

Uveďte číslo dokladu
Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.

Popište okolnosti
Do e-mailu popište okolnosti při předání výrobku a okolností, při jakých bylo zjištěno poškození.
Lhůty pro uplatnění reklamace u dopravce
Dopravce zásilky | Doba k nahlášení | Kontakt |
---|---|---|
DATART doprava | 24 hodin | zákaznická linka DATART 225 991 000 |
Česká pošta, Balíkovna | 24 hodin | pobočky České pošty |
DPD | 2 pracovní dny | zákaznická linka DPD 225 373 373 |
TOPTRANS doprava bez služeb, doprava objemného zboží | 3 pracovních dnů | lince TOPTRANS: 267 101 601 |
Zásilkovna, včetně Z-boxů | 5 pracovních dnů | zasilkovna.cz/reklamace |

Nekompletní nebo zaměněné zboží
Zjistit více >Nekompletní nebo zaměněné zboží
Pokud vám dorazil jiný nebo nekompletní výrobek, nebo se popis neshoduje na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás v našem reklamačním oddělní na adrese reklamace@datart.cz.
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji vyřešit.
Jak uplatnit reklamaci na nekompletní nebo jiný výrobek

Napište e-mail
Reklamaci zašlete e-mailem na reklamace@datart.cz.

Přiložte foto štítku
Přiložte foto štítku na krabici s výrobním a produktovým číslem.

Uveďte číslo dokladu
Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.

Popište problém
Popis chybějící části nebo popis produktu, který vám byl doručen.
Jaké zboží chcete reklamovat

Menší výrobky
Zjistit více >
Reklamace menších výrobků
Zaslání na reklamační oddělení
- Výrobek důkladně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Ideální je původní obal k výrobku, který je přímo určený pro ochranu výrobku při přepravě.
- Výrobek pošlete kompletní, včetně veškerého příslušenství, které bylo obsahem balení.
- K výrobku přidejte kopii prodejního dokladu (faktury) .
- Vyplňte formulář pro popis reklamace, který najdete zde.
- Výrobek následně zašlete na jednu z níže uvedených adres:
HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice
rma@hptronic.cz
tel.: 225 991 000
HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
areál Slavie 1667
763 61 Napajedla
rma-zlin@hptronic.cz
tel.: 225 991 000
Vyřízení na prodejně
- Na prodejnu přineste vadný výrobek společně s jeho příslušenstvím.
- K výrobku si nachystejte i kopii prodejního dokladu (faktury).
- Na prodejně s vámi náš elektrospecialista vyplní formulář pro popis reklamace.
- Seznam prodejen najdete zde:
Více než 150 prodejen po celé ČR

Větší výrobky
Zjistit více >Reklamace větších výrobků
Servisní střediska k Vám převážně vyšlou technika, který závadu opraví na místě nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit. Pokud vznikne nárok na vrácení kupní částky a vyberete si u nás výrobek nový, přijedeme si pro původní a zároveň dovezeme výrobek nový.
Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!

Elektrokola
Zjistit více >Reklamace elektrokol
- Elektrokolo uveďte do původního stavu (vyčistěte, odstraňte neoriginální příslušenství).
- Přiložte veškeré originální příslušenství a doklady (záruční list, návod a voucher, který byl součástí zboží).
- Odstraňte z kola veškeré neoriginální příslušenství a zkontrolujte, zda jste absolvovali garanční prohlídku při 300 najetých kilometrech. (Jestli jste neabsolvovali garanční prohlídku, může to být důvod pro zamítnutí reklamace v záruce. Absolvováním garanční prohlídky by mohlo být nastalé závadě předejito.)
- Kolo přivezte na kteroukoliv prodejnu DATART.
- Reklamaci vyřešíme v nejkratším možném čase, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů.

Elektronické licence
Zjistit více >Reklamace elektronických licencí
Opište znění chybové hlášky nebo vytvořte snímek obrazovky (printscreen) a společně se zněním licenčního klíče vše pošlete na e-mail infolinka@datart.cz.
Reklamace e-shopu DATART.cz se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami, naleznete zde.
Často kladené otázky
- Proč má reklamace nebyla vyřízena do 14 dnů?
- Ze zákona máme 30 dnů na vyřízení reklamace, nicméně děláme co můžeme, abychom reklamaci vyřešili co nejdříve. Důvodem zdržení reklamace může být i čekací doba na náhradní díly od dodavatele.
- Jaká je záruka na nové zboží?
- Na nové zboží poskytujeme spotřebitelům i podnikatelům záruku 24 měsíců od převzetí.
- Jaká je záruka na dárky a výhry?
- Pokud jste obdrželi dárek či výhru zdarma, pak se na výrobek záruka nevztahuje.
- Jaké doklady potřebuji k řešení reklamace?
- K řešení reklamace je potřeba číslo účtenky, objednávky, případě doložení platby kartou či úvěrem.
- Jak zálohovat před reklamací data?
- Před reklamačním řízením doporučujeme data zálohovat, za Vaše data ponechaná v přístroji naše společnost neručí a neručí za ně ani autorizované servisní centrum.
- Kde najdu reklamační řád?
- Reklamační řád je součástí našich všeobecných obchodních podmínek, které naleznete ZDE.