Reklamovat můžete zboží zakoupené v prodejní síti DATART, které přestalo fungovat, nepracuje správně, projevila se na něm vada nebo přišlo poškozené.
Reklamovat můžete jak na prodejnách DATART, tak i na emailové adrese reklamace@datart.cz.
Reklamaci vyřídíme co nejdříve – nejpozději však do zákonné lhůty 30 kalendářních dnů.
Zboží v rámci zákonné záruční doby nebo prodloužené záruky
Zjistit více >V rámci dvouleté zákonné záruční doby můžete reklamovat výrobek, který přestal fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada.
Reklamovat můžete také zboží, na které byla přikoupena prodloužená záruka.
K reklamaci můžete využít jakoukoliv prodejnu DATART, autorizované servisní středisko nebo využít emailovou adresu reklamace@datart.cz.
Na prodejně DATART
Zjistit více >Porouchané zboží
Na prodejnu doneste zboží, které potřebujete reklamovat.
Prodejní doklad (faktura)
Vezměte s sebou i prodejní doklad (fakturu), ke které se reklamované zboží vztahuje.
Veškeré příslušenství
S reklamovaným zbožím přineste i veškeré příslušenství výrobku.
V autorizovaném servisním středisku
Zjistit více >Reklamaci můžete vyřídit přímo v autorizovaném servisu. Pokud nenaleznete servis v blízkosti vašeho bydliště v seznamu níže, můžete využít kontaktů v záručním listě nebo na webových stránkách výrobce.
V reklamačním oddělení
Zjistit více >Napište e-mail
Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na reklamace@datart.cz.
Přiložte fotodokumentaci
Do e-mailu přidejte fotodokumentaci (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
Uveďte číslo dokladu
Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.
Popište okolnosti
Do e-mailu popište okolnosti při předání výrobku a okolností, při jakých bylo zjištěno poškození.
Poškozené zboží přepravcem
Zjistit více >Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku.
Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce.
Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku, a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce.
Doporučujeme tuto situaci nahlásit také e-mailem na adresu reklamace@datart.cz.
V případě dodání prostřednictvím dopravy DATART je možné zásilku rozbalit společně s řidičem a zkontrolovat její obsah.
Napište e-mail
Reklamace poškozených zásilek zasílejte e-mailem na reklamace@datart.cz.
Přiložte fotodokumentaci
Do e-mailu přidejte fotodokumentaci (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu).
Uveďte číslo dokladu
Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.
Popište okolnosti
Do e-mailu popište okolnosti při předání výrobku a okolností, při jakých bylo zjištěno poškození.
Dopravce zásilky | Doba k nahlášení | Kontakt |
---|---|---|
DATART doprava | 24 hodin | zákaznická linka DATART 225 991 000 |
Česká pošta, Balíkovna | 24 hodin | pobočky České pošty |
DPD | 2 pracovní dny | zákaznická linka DPD 225 373 373 |
TOPTRANS doprava bez služeb, doprava objemného zboží | 3 pracovních dnů | lince TOPTRANS: 267 101 601 |
Zásilkovna, včetně Z-boxů | 5 pracovních dnů | zasilkovna.cz/reklamace |
Nekompletní nebo zaměněné zboží
Zjistit více >Pokud vám dorazil jiný nebo nekompletní výrobek, nebo se popis neshoduje na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte nás v našem reklamačním oddělní na adrese reklamace@datart.cz.
Pracovníci reklamačního oddělení vás budou v co nejkratší době kontaktovat a poradí vám, jak situaci co nejrychleji vyřešit.
Napište e-mail
Reklamaci zasílejte e-mailem na reklamace@datart.cz.
Přiložte foto štítku
Přiložte foto štítku na krabici s výrobním a produktovým číslem.
Uveďte číslo dokladu
Uveďte zde i číslo prodejního dokladu (faktury) nebo číslo objednávky.
Popište problém
Popis chybějící části nebo popis produktu, který vám byl doručen.
Menší výrobky
Zjistit více >
Zaslání na reklamační oddělení
HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice
rma@hptronic.cz
tel.: 225 991 000
HP Tronic Zlín, spol. s.r.o.
Reklamační oddělení
areál Slavie 1667
763 61 Napajedla
rma-zlin@hptronic.cz
tel.: 225 991 000
Vyřízení na prodejně
Více než 150 prodejen po celé ČR
Větší výrobky
Zjistit více >Servisní střediska k vám vyšlou technika, který závadu opraví na místě, nebo vystaví doklad, na jehož základě může prodejce výrobek vyměnit u vás doma. U většiny rozměrných výrobků není nutné zasílání do servisu nebo zpět prodejci.
Pokud si nejste jisti jak postupovat, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum. Rádi vám poradíme!
Elektrokola
Zjistit více >Elektronické licence
Zjistit více >Opište znění chybové hlášky nebo vytvořte snímek obrazovky (printscreen) a společně se zněním licenčního klíče vše pošlete na e-mail infolinka@datart.cz.
Reklamace e-shopu DATART.cz se řídí Všeobecnými obchodními podmínkami, naleznete zde.