Blesková výměna

Odložená platba Odložená platba

Výhody služby

check

produkt vyměníme ihned za nový

check

bez čekání na vyřízení reklamace

check

žádné starosti s opravou výrobku

check

platí po dobu 2 let zákonné záruky

Službu doporučujeme přikoupit k těmto produktům

Jak na to?

Bleskovou výměnu si můžete
zařídit online

  1. Vyberte si zboží do 5 000 Kč, ke kterému nabízíme Bleskovou výměnu.
  2. V košíku si přikupte Bleskovou výměnu.
  3. Po dokončení nákupu vám přijde prodejní doklad včetně přikoupené Bleskové výměny.
  4. Zboží vám doručíme dle vámi zvolené dopravy.
  5. Bleskovou výměnu můžete využít kdykoliv po dobu 2 let zákonné záruky, tj. 24 měsíců.

Bleskovou výměnu si můžete
zařídit na prodejně

  1. Na prodejně si vyberte zboží do 5 000 Kč.
  2. Naši elektrospecialisté vám poradí, jestli na vámi vybraný produkt lze přikoupit Bleskovou výměnu.
  3. Po dokončení nákupu obdržíte prodejní doklad včetně přikoupené Bleskové výměny.
  4. Po zaplacení si zboží můžete odnést sami domů.
  5. Bleskovou výměnu můžete využít kdykoliv po dobu 2 let zákonné záruky, tj. 24 měsíců.

CENÍK BLESKOVÉ VÝMĚNY

Prodejní cena výrobku Cena služby u sluchátek a přenosných reproduktorů
do 400 Kč 59 Kč
od 401 Kč do 1 000 Kč 129 Kč
od 1 001 Kč do 1 500 Kč 269 Kč
od 1 501 Kč do 2 000 Kč 369 Kč
od 2 001 Kč do 3 000 Kč 489 Kč
od 3 001 Kč do 4 000 Kč 649 Kč
od 4 001 Kč do 5 000 Kč 789 Kč
Prodejní cena výrobku Cena služby u ostatních výrobků
do 400 Kč 59 Kč
od 401 Kč do 1 000 Kč 129 Kč
od 1 001 Kč do 1 800 Kč 269 Kč
od 1 801 Kč do 3 500 Kč 369 Kč
od 3 501 Kč do 5 000 Kč 599 Kč

Jak uplatnit Bleskovou výměnu

Přichystejte si vadný výrobek s kompletním příslušenstvím.

Prodejní doklad
(účtenku nebo fakturu), na kterém je uvedeno zakoupení výrobku a služby.

Přijďte na jakoukoliv prodejnu DATART, kde
vyřešíme bleskovou výměnu. Seznam poboček najdete zde.

Vadný výrobek vám vyměníme okamžitě a bez čekání za nový.

Přicházíte-li z ELECTRO WORLDU a chcete uplatnit Okamžitou výměnu, klikněte zde >

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Dostanu za svůj vadný výrobek úplně stejný nový?
Ano, za předpokladu, že se shodný výrobek bude nacházet skladem v prodejně, ve které jste se rozhodli službu Blesková výměna uplatnit. V případě, že shodný výrobek nebude v prodejně skladem, obdržíte jiný výrobek se shodnými, nebo lepšími parametry od stejného, nebo jiného výrobce v hodnotě kupní ceny (vadného) výrobku, u kterého jste službu Blesková výměna uplatnili. Produkt je možné vyměnit i za dražší s doplatkem ceny.
Co když se výrobek, ke kterému mám zakoupenou Bleskovou výměnu, už neprodává?
Pokud výrobek již není v nabídce, a tudíž ho nemůžeme vyměnit, získáte jiný výrobek stejných, či lepších parametrů v kupní ceně původního výrobku.
Můžu využít Bleskovou výměnu, i když je zboží mechanicky poškozené?
Ne, v takovém případě není možné službu využít. Pokud bylo zboží poškozeno neodbornou manipulací kupujícího, nebo třetí strany, neoprávněným zásahem do výrobku, neodbornou manipulací s výrobkem, neodbornou instalací, zacházením, obsluhou, zanedbáním péče o výrobek, poškozením výrobku počítačovým virem, vadami způsobenými běžným opotřebením (např. snížení kapacity baterie způsobeném používáním výrobku), vnějšími příčinami (např. dopravní nehodou, nárazem, nebo jiným mechanickým, či tepelným vlivem, bleskem, bouří, výkyvy elektrického proudu, vniknutím tekutiny apod.), nelze službu Blesková výměna u zakoupeného zboží uplatnit.
Je možné Bleskovou výměnu dokoupit dodatečně?
Ano, službu můžete dokoupit do 14 dnů od zakoupení zboží. Pokud jste zboží koupili v kamenné prodejně DATART (nebo jste si ho tam vyzvedli), navštivte pro dokoupení kteroukoli naši prodejnu. Pokud jste zboží nakoupili online s doručením zboží domů (nevyužili jste vyzvednutí na prodejně), můžete pro dokoupení kontaktovat zákaznickou linku prostřednictvím e-mailu infolinka@datart.cz. Službu vám rádi doprodáme.