Globální organizace Superbrands již více než 30 let oceňuje firmy, kterým se podařilo vybudovat úspěšné značky. V České republice vstoupil program do 11. edice, kde ocenil DATART jako nejlepší mezi spotřebitelskými značkami a uznal tak jeho výjimečnost.
Posláním Superbrands, jakožto nejuznávanější globální autority v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek, je ocenit ty nejlepší a poskytnout jim odbornou podporu. Vyhodnocování probíhá v segmentu spotřebitelských a podnikatelských značek na základě kritérií, kterými jsou známost a budování značky, inovace a prestiž.
Do programu Superbrands musí být značka navržena k nominaci předním světovým poskytovatelem obchodních informací – společností Dun & Bradstreet a následně jsou vybráni semifinalisté na základě spotřebitelského průzkumu.
Pro DATART znamená ocenění Superbrands 2023 uznání pozice na trhu a také důkaz, že snaha budovat značku má smysl. Tato pečeť, jež nyní může značka DATART používat, značí důvěru zákazníků, kteří s ní spojují důležité hodnoty.