Dobrý den, v tomto případě zkontrolujte, zda je Wi-Fi systém správně připojen: Ujistěte se, že jsou všechny jednotky v balení zapojené a mají stabilní připojení k internetu.
Restartujte Wi-Fi systém: Někdy pomůže jednoduchý restart celého systému. Vypněte hlavní jednotku i další jednotky a poté je po několika minutách znovu zapněte.
Zkontrolujte verzi aplikace: Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji přes Google Play nebo App Store.
Připojení ke správné síti: Ujistěte se, že jste připojeni ke správné Wi-Fi síti, kterou Wi-Fi systém vytváří. Pokud jste připojeni k jiné síti, může být problém se synchronizací s aplikací.
Resetování hesla: Pokud si nejste jisti přihlašovacími údaji, zkuste je resetovat pomocí odkazu "Zapomenuté heslo" v aplikaci.
Obnovení továrního nastavení Wi-Fi systému: Pokud nic jiného nepomůže, můžete systém resetovat do továrního nastavení a pokusit se nastavit vše znovu. Tento krok by měl odstranit případné chyby.