Kód: STRMESHTRI1200EUV2 ID: 1729261
Autorizovaný prodejce
Autorizovaný prodejce

Komplexní Wi-Fi systém Strong ATRIA Trio pack 1200 (MESHTRI1200EUV2) bílý

3 (2)
3 z 5
Hodnotilo 2 zákazníků
5 *
1x
4 *
0x
3 *
0x
2 *
0x
1 *
1x
Zobrazit všechny recenze (2)
1 dotaz

Wi-Fi mesh systém • Wi-Fi 5 (802.11ac 2,4 GHz a 5 GHz) • rychlost Wi-Fi až 1 167 MB/s • rychlost LAN 1 Gb/s • 3× RJ45 porty na každém zařízení • WPA/WPA2 • rodičovská kontrola • automatické…

Popis produktu
1 859 Kč
?
u vás již 1. 5. 2025
rychlart do 30 minut

Hodnocení a recenze

Uvedené recenze jsou ověřené a jsou nezávislým názorem našich zákazníků, kteří si toto zboží zakoupili.
3 z 5
Hodnotilo 2 zákazníků

Při výpočtu celkového hodnocení produktu nepoužíváme pouze jednoduchý průměr. Zohledňujeme např. také aktuálnost a důvěryhodnost recenze.

Filtr

Dle hodnocení

  • 2
  • zákaznických recenzí
3 z 5
Hodnotilo 2 zákazníků

Při výpočtu celkového hodnocení produktu nepoužíváme pouze jednoduchý průměr. Zohledňujeme např. také aktuálnost a důvěryhodnost recenze.

Filtry:
2 výsledků
Od nejužitečnějších
Od nejužitečnějších Od nejnovějších
Dušan R.
Dušan R. Ověřený nákup Ověřený nákup Zkopírovat Zkopírováno.
Zakoupeno na datart.cz
1
  • Hodnoceno: 19. 3. 2025

nejde mi sprovoznit

Petr
Petr Ověřený nákup Ověřený nákup Zkopírovat Zkopírováno.
Zakoupeno na electroworld.cz
5
  • Hodnoceno: 19. 2. 2024

Jednoduche nastaveni a kvalitni pokryti

  • super zarizeni na silnejsi a vetsi pokryti signalu
  • Předcházející
  • 1
  • Další

Poradna

Otázky a odpovědi

1 výsledků
Od nejužitečnějších
Od nejužitečnějších Od nejnovějších
Filtry:
Otázka: 13. 2. 2025
dobrý den, do aplikace se nejde přihlásit. Poradíte? díky Zkopírovat Zkopírováno.
Odpověď: 13. 2. 2025
Petr
Petr Zkopírovat Zkopírováno. 13. 2. 2025
DATART specialista

Dobrý den, v tomto případě zkontrolujte, zda je Wi-Fi systém správně připojen: Ujistěte se, že jsou všechny jednotky v balení zapojené a mají stabilní připojení k internetu. Restartujte Wi-Fi systém: Někdy pomůže jednoduchý restart celého systému. Vypněte hlavní jednotku i další jednotky a poté je po několika minutách znovu zapněte. Zkontrolujte verzi aplikace: Ujistěte se, že máte nainstalovanou nejnovější verzi aplikace. Pokud ne, aktualizujte ji přes Google Play nebo App Store. Připojení ke správné síti: Ujistěte se, že jste připojeni ke správné Wi-Fi síti, kterou Wi-Fi systém vytváří. Pokud jste připojeni k jiné síti, může být problém se synchronizací s aplikací. Resetování hesla: Pokud si nejste jisti přihlašovacími údaji, zkuste je resetovat pomocí odkazu "Zapomenuté heslo" v aplikaci. Obnovení továrního nastavení Wi-Fi systému: Pokud nic jiného nepomůže, můžete systém resetovat do továrního nastavení a pokusit se nastavit vše znovu. Tento krok by měl odstranit případné chyby.

  • Předcházející
  • 1
  • Další
Nenašli jste, co potřebujete?

Napište nám svůj dotaz a my na něj odpovíme obvykle do 24 hodin.