0 Kč
×

Instalace a nastavení u vás doma

INSTALACE A NASTAVENÍ
U VÁS DOMA
Netrapte se s instalací a nastavením nového zařízení

✓ vyškolení technici

✓ rychlá odborná pomoc

✓ po celé ČR

Instalace doma

Tuto službu aktuálně nenabízíme, ale nezoufejte! Využijte instalaci na prodejně. Více zde.

JAK TO FUNGUJE

Objednejte službu

Přikupte službu

U vybraných produktů ji koupíte v 1. kroku nákupního košíku e-shopu nebo v kamenné prodejně.

Kde službu přikoupit

Domluvte si termín

Domluvte si termín a čas

Termín provedení služby s vámi domluvíme telefonicky, na prodejně se dohodnete s prodejcem.

Ceník služeb

Odborně pomůžeme u vás doma

Odborně pomůžeme u vás doma

Technik za vámi přijede přímo domů nebo třeba na pracoviště.

 
Jak to probíhá

SLUŽBU ZAKOUPÍTE K TĚMTO PRODUKTŮM

KDE SLUŽBU PŘIKOUPIT

Službu přikoupíte k produktům, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem na www.DATART.cz v prvním kroku košíku nebo ve všech prodejnách DATART, kde je možné službu zakoupit i samostatně.

Při nákupu online vám po dokončení objednávky zavoláme a domluvíme s vámi detaily a termín provedení služby dle vašeho přání a dostupných možností (termín provedení služby nemusí být stejný jako termín doručení výrobku). Při nákupu na prodejně se dohodnete přímo s prodejcem.

JAK TO PROBÍHÁ

  • vyškolený technik přijede k vám domů nebo třeba do práce
  • identifikuje typ a značku vašeho zařízení a spustí jej
  • nainstaluje potřebný software, antivir, ovladače apod. dle typu zařízení
  • zkontroluje funkčnost
  • seznámí vás s funkcemi

CENÍK SLUŽEB

Název služby
Standard
cena / odhadovaný čas
Premium
cena / odhadovaný čas
Instalace nového počítače
 
Standard
cena / odhadovaný čas
1 699 Kč / 60 minut

✅ odborné vedení při prvním spuštění počítače, notebooku

✅ připojení k internetu

✅ založení a nastavení uživatelského účtu

✅ kontrola funkčnosti systému a ovladačů

✅ seznámení s pracovním prostředím operačního systému

✅ instalace antiviru, který je součástí výrobku, nebo který jste si dopředu zakoupili

✅ aktualizace operačního systému

✅ založení MS účtu / Apple ID u MAc, provázanost se softwarem a systémem (uživatelským účtem)

Premium
cena / odhadovaný čas
1 999 Kč / 75 minut

+ registrace licencí + instalace až 3 libovolných softwarů (je nutné je mít dopředu zakoupené, např. MS Office, grafický software, média software, software pro vypalování, …)

+ odborné seznámení s funkcemi jednoho z nainstalovaných softwarů

+ nastavení zálohování

Instalace tiskárny
 
Standard
cena / odhadovaný čas
1 699 Kč / 60 minut

✅ pomoc s uvedením do provozu (základní nastavení menu, vložení cartridge)

✅ rozhraní pro připojení (musíte mít připravený USB kabel)

✅ stáhnutí aktuální verze softwaru, ovladačů nebo instalační CD

✅ instalace ovladačů a softwaru

✅ nastavení a kalibrace

✅ kontrola funkčnosti, zkušební tisk

✅ seznámení s funkcemi a nastavením tiskárny

Premium
cena / odhadovaný čas
1 999 Kč / 75 minut

+ rozhraní pro připojení (Wi-Fi, LAN)

+ instalace multifunkční tiskárny

Instalace skeneru
 
Standard
cena / odhadovaný čas
1 699 Kč / 60 minut

✅ rozhraní pro připojení (musíte mít připravený USB kabel)

✅ stáhnutí aktuální verze softwaru, ovladačů nebo instalační CD

✅ instalace ovladačů a softwaru

✅ nastavení a kalibrace

✅ kontrola funkčnosti, zkouška skenování fotky a dokumentu

✅ seznámení s funkcemi a nastavením skeneru

Premium
cena / odhadovaný čas
1 999 Kč / 75 minut

+ rozhraní pro připojení (Wi-Fi, LAN)

Nastavení mobilních zařízení (telefon, tablet)
 
Standard
cena / odhadovaný čas
1 699 Kč / 60 minut

✅ odborné vedení při prvním spuštění mobilu, tabletu

✅ připojení k internetu (Wi-Fi)

✅ kontrola funkčnosti systému

✅ seznámení s prostředím operačního systému Android/iOS

✅ aktualizace softwaru a systému

Premium
cena / odhadovaný čas
1 999 Kč / 75 minut

+ propojení s jinými zařízeními (TV, PC, hodinky, tiskárna, … )

+ instalace softwarů, které jsou součástí výrobku, nebo které jste si dopředu zakoupili (např. MS Office, antivir)

+ přenos kontaktů, dat

+ nastavení automatického zálohování nového zařízení

Nastavení Wi-Fi routeru
 
Standard
cena / odhadovaný čas
1 499 Kč / 60 minut

✅ zjištění základních informací dle protokolu ke službě od poskytovatele internetového připojení

✅ zapojení zařízení k PC, spuštění, přihlášení přes webové rozhraní

✅ nastavení WAN, LAN, zabezpečení, nasměrování portů

✅ aktualizace firmwaru zařízení

✅ kontrola funkčnosti – připojení zařízení na bezdrátovou síť (max. 5 zařízení)

✅ seznámení zákazníka s nastavením zařízení, protokol o nastavení zařízení

Premium
cena / odhadovaný čas
 

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Pro koho je služba určená?
Službu může využít kdokoliv (právnické i fyzické osoby) na zařízení zakoupené u nás a v případě nákupu na prodejně i na zboží, které nebylo zakoupené v prodejní síti DATART.
Na jaká zařízení se služba vtahuje a lze ji využít na všechny značky?
Službu můžete využít na instalaci a nastavení notebooků, počítačů, mobilních telefonů, tabletů, tiskáren, skenerů a Wi-Fi routerů všech značek.
Musím se na příjezd technika nějak připravit?
Při nákupu služby vás telefonicky nebo přímo na prodejně seznámíme s podmínkami služby, které zahrnují informace o tom, jak připravit výrobek a technické zázemí pro správné využití služby – např. funkční internetové připojení, rozbalení výrobku apod.
Nemohl by mi technik pomoci online na dálku?
Pokud preferujete pomoc technika na dálku, využijte službu Instalace a nastavení na dálku.