✓ vyškolení technici
✓ rychlá odborná pomoc
✓ po celé ČR
Přikupte službu
U vybraných produktů ji koupíte v 1. kroku nákupního košíku e-shopu nebo v kamenné prodejně.
Kde službu přikoupitDomluvte si termín a čas
Termín provedení služby s vámi domluvíme telefonicky, na prodejně se dohodnete s prodejcem.
Ceník služebOdborně pomůžeme u vás doma
Technik za vámi přijede přímo domů nebo třeba na pracoviště.
Službu přikoupíte k produktům, které jsou označené volbou této služby při jejich koupi. Můžete ji zakoupit společně s výrobkem na www.DATART.cz v prvním kroku košíku nebo ve všech prodejnách DATART, kde je možné službu zakoupit i samostatně.
Při nákupu online vám po dokončení objednávky zavoláme a domluvíme s vámi detaily a termín provedení služby dle vašeho přání a dostupných možností (termín provedení služby nemusí být stejný jako termín doručení výrobku). Při nákupu na prodejně se dohodnete přímo s prodejcem.
✅ odborné vedení při prvním spuštění počítače, notebooku
✅ připojení k internetu
✅ založení a nastavení uživatelského účtu
✅ kontrola funkčnosti systému a ovladačů
✅ seznámení s pracovním prostředím operačního systému
✅ instalace antiviru, který je součástí výrobku, nebo který jste si dopředu zakoupili
✅ aktualizace operačního systému
✅ založení MS účtu / Apple ID u MAc, provázanost se softwarem a systémem (uživatelským účtem)
+ registrace licencí + instalace až 3 libovolných softwarů (je nutné je mít dopředu zakoupené, např. MS Office, grafický software, média software, software pro vypalování, …)
+ odborné seznámení s funkcemi jednoho z nainstalovaných softwarů
+ nastavení zálohování
✅ pomoc s uvedením do provozu (základní nastavení menu, vložení cartridge)
✅ rozhraní pro připojení (musíte mít připravený USB kabel)
✅ stáhnutí aktuální verze softwaru, ovladačů nebo instalační CD
✅ instalace ovladačů a softwaru
✅ nastavení a kalibrace
✅ kontrola funkčnosti, zkušební tisk
✅ seznámení s funkcemi a nastavením tiskárny
+ rozhraní pro připojení (Wi-Fi, LAN)
+ instalace multifunkční tiskárny
✅ rozhraní pro připojení (musíte mít připravený USB kabel)
✅ stáhnutí aktuální verze softwaru, ovladačů nebo instalační CD
✅ instalace ovladačů a softwaru
✅ nastavení a kalibrace
✅ kontrola funkčnosti, zkouška skenování fotky a dokumentu
✅ seznámení s funkcemi a nastavením skeneru
+ rozhraní pro připojení (Wi-Fi, LAN)
✅ odborné vedení při prvním spuštění mobilu, tabletu
✅ připojení k internetu (Wi-Fi)
✅ kontrola funkčnosti systému
✅ seznámení s prostředím operačního systému Android/iOS
✅ aktualizace softwaru a systému
+ propojení s jinými zařízeními (TV, PC, hodinky, tiskárna, … )
+ instalace softwarů, které jsou součástí výrobku, nebo které jste si dopředu zakoupili (např. MS Office, antivir)
+ přenos kontaktů, dat
+ nastavení automatického zálohování nového zařízení
✅ zjištění základních informací dle protokolu ke službě od poskytovatele internetového připojení
✅ zapojení zařízení k PC, spuštění, přihlášení přes webové rozhraní
✅ nastavení WAN, LAN, zabezpečení, nasměrování portů
✅ aktualizace firmwaru zařízení
✅ kontrola funkčnosti – připojení zařízení na bezdrátovou síť (max. 5 zařízení)
✅ seznámení zákazníka s nastavením zařízení, protokol o nastavení zařízení