Použijte šipky nahoru a dolů pro navigaci v návrzích, Enter pro výběr, Escape pro zavření.

Sledování zásilky

Sledování zásilky

Sledování zásilky

Kde se zásilka nachází

Jakmile vaši zásilku předáme dopravci, snadno ji můžete sledovat pomocí sledovacího čísla na jeho webu. Sledovací číslo vám zašle dopravce e-mailem v den odeslání zásilky, případně využijte kontaktů na dopravce uvedených níže.
Pokud se jedná dopravu přes TOPTRANS, DPD, ASEN Logistic, Českou poštu nebo standardní dopravu, můžete sledovat zásilku i v zákaznické sekci.

Očekávané datum doručení zásilky najdete v e-mailu s potvrzením objednávky nebo v mobilní aplikaci DATART.

náhled zákaznické sekce

náhled zákaznické sekce

TOPTRANS

TOPTRANS
Sledovat zásilku >
dispecink@toptrans.cz
+420 725 431 936
+420 725 431 932

DPD

DPD
Sledovat zásilku >
info@dpd.cz
+420 225 373 373

Česká pošta

Česká pošta
Sledovat zásilku >
info@cpost.cz
+420 840 111 244

Balíkovna

Balíkovna
Sledovat zásilku >
pomuzeme@balikovna.cz
+420 218 218 218

Zásilkovna

Zásilkovna
Sledovat zásilku >
info@zasilkovna.cz
+420 216 216 516

Dopravart

DOPRAVART – prémiová doprava
Zásilku doručíme ve vámi vybraném čase. Hodinu před naším příjezdem vám zavoláme.
infolinka@datart.cz
+420 225 991 000

Standardní doprava

Standardní doprava
Zásilku doručíme v termínu, který jste si sjednali telefonicky s naším operátorem.
infolinka@datart.cz
+420 225 991 000

Rychlart

Vyzvednutí na prodejně, RYCHLART
Až bude vaše objednávka připravena na prodejně, odešleme vám SMS. Přijďte až po jejím obdržení.
infolinka@datart.cz
+420 225 991 000

Často kladené otázky

Jak zjistím stav své objednávky?
Jednoduše, stačí se přihlásit do svého DATART účtu nebo v potvrzovacím e-mailu, který jsme vám poslali, kliknout na číslo objednávky či tlačítko „Sledovat objednávku“.
Jak mohu sledovat svou zásilku?
Jakmile odešleme vaši objednávku, zašleme vám e-mail (nebo SMS) s odkazem na sledování. Stačí kliknout na odkaz a uvidíte aktuální polohu vaší zásilky.
Kdy dostanu sledovací číslo?
Sledovací číslo posíláme po odeslání zásilky – většinou do 1–2 pracovních dnů od objednávky.
Sledovací odkaz nefunguje. Co mám dělat?
Někdy může sledovací odkaz fungovat až za několik hodin. Pokud ani po 24 hodinách nefunguje, kontaktujte nás, prosím, na zákaznické lince DATART 225 991 000 nebo e-mailem infolinka@datart.cz a my situaci prověříme.
Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete od nás SMS zprávu nebo e-mail s výzvou k odběru zboží.
Když si nestihnu objednávku vyzvednout, je možné prodloužit termín rezervace?
Samozřejmě. Pošlete nám e-mail na infolinka@datart.cz nebo zavolejte našim specialistům na zákaznickou linku 225 991 000. Rádi vám termín pro vyzvednutí prodlouží.
shop

Stavte se na prodejnu

 online

Spolu najdeme to nejlepší řešení na více než 100 prodejnách po celé ČR.


Najít prodejnu
email

Pošlete nám e-mail

 online

Odpovíme standardně během
následujících 24 hodin.
infolinka@datart.cz

Poslat e-mail
phone

Zavolejte nám

 online

po–pá: 8–21
víkendy, svátky: 9–21
+420 225 991 000

Zavolat