elektrická koloběžka • výkon motoru 300 W • maximální dojezd až 20 km • maximální rychlost až 25 km/h • LED osvětlení • 8,5" kola • odolnost IPX4 • barevný LED displej • nosnost 100 kg • skládací konstrukce • hmotnost 13,8 kg
Aprilia eSRZ
Aprilia eSRZ je víc než obyčejná koloběžka – pochází totiž z rodiště nejvýznamnějších motocyklových a automobilových značek na světě a odráží ducha silničních motocyklů moto GP. Díky nezaměnitelné italské DNA tak nadchne i ty, kteří milují závodní stroje. Vybavena je i proto vysoce výkonným 300W elektromotorem nebo baterií o vynikající kapacitě 216 Wh. Výsledkem je to, že s nejmenší koloběžkou Aprilia můžete upalovat rychlostí až 25 km/h a ujet na jedno nabití až 20 km!
Díky 8,5" kolům je zajištěna pohodlná jízda a bezpečnosti nahrávají i LED světla vzadu a vepředu či duální brzdový systém. Praktická je pak také skládací konstrukce, kterou oceníte při skládání koloběžky do auta i při přenosu do MHD a podobně.
Klíčové vlastnosti:
- Rychlost až 25 km/h
- Vynikající dojezd 20 km
- Duální brzdový systém se zadní kotoučovou a přední elektrickou brzdou se systémem rekuperace kinetické energie
- Barevný LED displej
- Praktická skládací konstrukce
- Odkaz na závodního ducha silničních motocyklů moto GP
S nezaměnitelnou italskou DNA – koloběžka, kterou by miloval i Max Biaggi.
Elektrokoloběžka z rodiště nejvýznamnějších motocyklových a automobilových značek na světě
Aprilia eSRZ pochází z rodiště nejvýznamnějších motocyklových a automobilových značek na světě – tzv. Motor Valley, tedy kraje Emilia-Romagna. Jisti si tak můžete být, že dostanete pouze a jen to nejlepší.
8,5" kola
Aprilia eSRZ jako nejmenší z rodiny koloběžek Aprilia přijíždí na 8,5" kolech s plášti s vnitřní duší. Tím je dosaženo lepší přilnavosti k vozovce, bezpečných průjezdů zatáčkami a také filtrace nerovností pro dokonalou symbiózu komfortu a jízdních zážitků.
Odkaz na závodního ducha silničních motocyklů moto GP
Aprilia si dala záležet i na tom, aby koloběžka odrážela ducha silničních motocyklů moto GP. Má poháněné přední kolo a vedle krytek přívodního kabelu s reflexními samolepkami zaujme i designové překrytí celé vidlice. Pozitivní vliv to má i na aerodynamiku. Nadchnou však také paprsky zadního kola akcentované do rudé barvy společně s kompletním barevným provedením odkazujícím právě na závodního ducha silničních motocyklů moto GP.
Intuitivní displej
Intuitivní obsluhy je dosaženo prostřednictvím tlačítka v dolní části displeje. Jeho stiskem lze rozsvítit a zhasínat přední/zadní světla, dvojitým stiskem pak přepínat mezi jízdními režimy – 6, 15, 20 a 25 km/h. Trojitý stisk umožní přepínat mezi celkovými a denními kilometry, zatímco čtyř stlačení přepínají mezi zobrazením kilometrů a mílí za hodinu.
Dojezd až 20 km
Akumulátor o kapacitě 216 Wh s napětím 36 V zajišťuje dojezd až 20 km – samozřejmě s ohledem na klíčové parametry, jako je váha jezdce, teplota atp. Dobití je navíc velmi rychlé – z klasické zásuvky máte nabito po 4 hodinách.
Bezkartáčový motor s výkonem 300W
Díky integraci vysoce výkonného bezkartáčového motoru o výkonu 300 W (ve špičce až 450 W) a točivém momentu 16 Nm koloběžka hravě překoná stoupání až 21 % a uveze jezdce vážící až 100 kg.
Skládací mechanismus
Kombinace nízké hmotnosti jen 13,8 kg se skládací konstrukcí a dvojitou pojistkou proti nechtěnému sklopení znamená snadnou manipulaci s koloběžkou – například, když ji potřebujete vynést do schodů, vzít do MHD či složit do kufru auta.
Obrázky produktů jsou pouze informativního charakteru.