Pojištění prodloužené záruky

Pojištění prodloužené záruky

Pojištění prodloužené záruky

VÝHODY POJIŠTĚNÍ

check

kryjeme závady, na které by se vztahovala záruka výrobce

check

krytí 1 až 5 let nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty), součet zákonné záruky a pojištění může být až 7 let

check

nevyužité pojistné u varianty 3 a 5 let vrátíme ve formě slevy na nákup jakéhokoliv spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu

check

zajistíme a zaplatíme opravy i s dopravou, u velkých spotřebičů přijede opravář k vám domů


check

neopravitelné spotřebiče vyměníme za nové

check

plníme max. 3× během celkové doby pojištění

check

nepožadujeme spoluúčast ani nesnižujeme hodnotu o opotřebení spotřebiče

10 dní

Vyřešení poruchy

Průměrná doba opravy nebo výměny porouchaného spotřebiče.

95 %

Plnění

Kryjeme všechny události, na které by se vztahovala zákonná záruka.

0 Kč

Dodatečné náklady

Zcela zdarma zajistíme opravu nebo výměnu spotřebiče, bez spoluúčasti.

KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY POJIŠTĚNÍ

pračka

Pračka

Zákazník si pořídil pračku za 9 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +1 rok.

• 2 měsíce po skončení zákonné záruky se porouchalo čerpadlo.

Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.

Technik pračku na místě opravil, zákazník nic neplatil a pračka je i nadále pojištěná.

✓ Zákazník ušetřil 3 400 Kč za opravu. Celé to trvalo jen 5 dní.

lednice

Americká lednice

Zákazník si pořídil lednici za 30 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +5 let.

• 4 roky po skončení zákonné záruky lednice přestala chladit.

Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.

Technik zjistil, že závada je vážná a lednice je neopravitelná. Zákazníkovi byla přivezena nová lednice ve stejné pořizovací ceně jako byla původní lednice. Zákazník nezaplatil nic navíc.

✓ Vyřešení celé nepříjemnosti trvalo pouze týden a nová lednice je nadále pojištěna.

televize

Televize

Zákazník si pořídil TV za 21 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky +3 roky za 3 570 Kč.

• TV i 3 roky po skončení zákonné záruky tj. 5 let od nákupu skvěle slouží.

• Díky bezeškodnímu průběhu zákazník získal slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče ve výši celé úhrady za pojištění, tj. 3 570 Kč (sleva může být ve výši max. 15 % z jeho ceny).

✓ Zákazník slevu využil na nákup chladničky a peníze za pojištění TV tak získal zpět. Za chladničku v hodnotě 23 800 Kč zaplatil po odečtení úhrady za pojištění pouze 20 230 Kč.

televize

Kávovar

Zákazník si pořídil kávovar za 19 500 Kč s pojištěním prodloužené záruky +1 rok.

• 5 měsíců po skončení zákonné záruky se porouchala varná jednotka.

• Zákazník nahlásil poruchu pojišťovně a poslal přístroj domluveným kurýrem do servisu.

Kurýr přivezl ze servisu opravený kávovar zpět. Zákazník neplatil nic, přístroj funguje a je nadále pojištěný.

✓ Zákazník ušetřil 6 100 Kč za opravu i kurýra. Celé to trvalo jen 5 dní.

JAK TO FUNGUJE

Pojištění přikoupíte se zařízením

Pojištění u vybraných zařízení zakoupíte v košíku na e-shopu nebo na prodejně.

Kde pojištění přikoupit >

Obdržíte
certifikát

Certifikát budete potřebovat při hlášení škodné události pojišťovně.

Nahlásíte
škodu

Škodu nahlaste na
+420 234 240 440.

Opravíme nebo
nahradíme

Pokud je to možné, zařízení opravíme. Pokud ne, dáme vám nové.

DOPORUČUJEME POJISTIT

JAK POJIŠTĚNÍ PŘIKOUPIT

Pojištění si můžete přikoupit
online

  1. Vyberte si zboží, na které se vztahuje pojištění
    prodloužené záruky.
  2. V košíku přikupte pojištění prodloužené záruky.
  3. Můžete si zvolit mezi různými variantami - 1 nebo 3 nebo 5 let.
  4. Po zaplacení a obdržení zboží vám na e-mail přijde certifikát Pojištění prodloužené záruky.
  5. Tento certifikát si uchovejte kvůli případnému hlášení škody pojišťovně.

Pojištění si můžete přikoupit
na prodejně

  1. Na prodejně vám náš elektrospecialista pomůže vybrat zboží, na které se vztahuje Pojištění prodloužené záruky.
  2. Náš elektrospecialista vám doporučí variantu pojištění prodloužené záruky (1 nebo 3 nebo 5 let).
  3. Po zaplacení obdržíte certifikát Pojištění prodloužené záruky.
  4. Tento certifikát si uchovejte kvůli případnému hlášení škody pojišťovně.

Návod

Návod

Přicházíte-li z ELECTRO WORLDU a chcete uplatnit Prodlouženou záruku, klikněte zde >

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Může pojištění zakoupit i právnická osoba?
Ano, za předpokladu, že právnická osoba nebude výrobek využívat přímo k podnikatelským účelům a výrobek bude používán podle manuálu k výrobku a dodrží všechny záruční podmínky uvedené výrobcem k výrobku.
Na co všechno se pojištění vztahuje?
Pojištění pokrývá finanční ztrátu způsobenou mechanickou, elektronickou nebo elektrickou vadou, která nastane v období pojištění prodloužené záruky, tedy až po uplynutí doby k uplatnění zákonné záruky a případně záruky za jakost.
Na co se pojištění nevztahuje?
Na vady věci vzniklé instalací, používáním, opravou či údržbou v rozporu s pokyny výrobce (např. zkusím si opravit sám). Na opotřebení nebo poškození věci nebo části věci v důsledku obvyklého používání věci nebo její části (např. estetické vady, zrezavění), které nemá vliv na funkčnost. Pojištění se nevztahuje ani na nahodilé poškození věci (např. rozbití pádem či nárazem apod.) nebo úmyslné poškození věci. Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě.
Zakoupil jsem službu Pojištění prodloužené záruky a chybí mi k němu certifikát. Kdy ho obdržím?
Nákup v e-shopu: Jestliže vám bylo zboží doručeno na adresu, obdržíte certifikát e-mailem nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Nákup v prodejně: V tomto případě vám byl certifikát vystaven přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k Pojištění prodloužené záruky. Kolegové nechají vystavit kopii dokladu a zašlou vám jej na e-mail.
Chci do 14 dní vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil Pojištění prodloužené záruky. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Při vrácení zboží s pojištěním prodloužené záruky vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.
Kdy získám nárok na slevu z nevyužité služby?
Pokud jste pojištění prodloužené záruky nevyužili, protože vám spotřebič fungoval bezvadně, můžete u variant 2 + 3 roky a 2 + 5 let využít vrácení peněz za službu ve formě slevy na nákup libovolného nového spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu. Tato sleva může být max. ve výši pojistného (tzn. částky, kterou jste za pojištění zaplatili) a zároveň maximálně do výše 15 % z ceny nového spotřebiče. Doba na její využití jsou 2 roky od konce prodloužené záruky (u varianty 2 + 3 roky můžete slevu uplatnit v 6. a 7. roce, u varianty 2 + 5 let v 8. a 9. roce).
Jak uplatnit slevu?
Na prodejně: Přijďte na jakoukoliv prodejnu DATART a vezměte s sebou certifikát o prodloužené záruce. Vyberte si zboží a kolegové vám na základě certifikátu uplatní slevu.
V e-shopu: Vytvořte objednávku na webu www.DATART.cz a v posledním kroku košíku uveďte následující poznámku: „sleva za nevyužitou záruku” + číslo certifikátu (u novějších certifikátů) / číslo budoucího krytí (u starších certifikátů). U online platby vám slevu vrátíme, nebo zašleme nové platební údaje pro bankovní převod.
Je možné Pojištění prodloužené záruky k novému produktu dokoupit dodatečně?
Ano, službu můžete dokoupit nejpozději jeden měsíc před koncem zákonné záruční doby. Dokoupení je možné na jakékoliv prodejně DATART.
Je možné prodloužit si již zakoupené Pojištění prodloužené záruky?
Ano, u varianty 2+1 a varianty 2+3 roky si můžete dokoupit další 2 nebo 4 roky pojištění tak, aby celková doba pojištění byla maximálně 7 let. Dodatečné pojištění je možné sjednat nejpozději jeden měsíc před koncem platnosti již zakoupeného pojištění. Dokoupení je možné na jakékoliv prodejně DATART.

 

Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 1. 12. 2021. Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTADT 1/2019 ve znění účinném od 1. 12. 2021.