Pojištění prodloužené záruky
VÝHODY POJIŠTĚNÍ

kryjeme závady, na které by se vztahovala záruka výrobce

krytí 1 až 5 let nad rámec zákonné záruky (dle vámi zvolené varianty), součet zákonné záruky a pojištění může být až 7 let

nevyužité pojistné u varianty 3 a 5 let vrátíme ve formě slevy na nákup jakéhokoliv spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu
V rámci varianty Plus navíc kryjeme i nahodilé poškození v období zákonné záruky (např. když vám TV spadne na zem).

zajistíme a zaplatíme opravy i s dopravou, u velkých spotřebičů přijede opravář k vám domů

neopravitelné spotřebiče vyměníme za nové

plníme max. 3× během celkové doby pojištění

nepožadujeme spoluúčast ani nesnižujeme hodnotu o opotřebení spotřebiče
10 dní
Vyřešení poruchy
Průměrná doba opravy nebo výměny porouchaného spotřebiče.
95 %
Plnění
Kryjeme všechny události, na které by se vztahovala zákonná záruka.
0 Kč
Dodatečné náklady
Zcela zdarma zajistíme opravu nebo výměnu spotřebiče, bez spoluúčasti.
KONKRÉTNÍ PŘÍKLADY POJIŠTĚNÍ

Pračka
• Zákazník si pořídil pračku za 9 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky 2 + 3 roky ve variantě PLUS.
• 2 měsíce po skončení zákonné záruky se porouchalo čerpadlo.
• Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.
• Technik pračku na místě opravil, zákazník nic neplatil a pračka je i nadále pojištěná.
✓ Zákazník ušetřil 3 400 Kč za opravu. Celé to trvalo jen 5 dní.

Americká lednice
• Zákazník si pořídil lednici za 30 000 Kč s pojištěním prodloužené záruky 2 + 5 roky ve variantě PLUS.
• 4 roky po skončení zákonné záruky lednice přestala chladit.
• Pojišťovna po nahlášení poruchy vyslala servisního technika přímo k němu domů.
• Technik zjistil, že závada je vážná a lednice je neopravitelná. Zákazníkovi byla přivezena nová lednice ve stejné pořizovací ceně jako byla původní lednice. Zákazník nezaplatil nic navíc.
✓ Vyřešení celé nepříjemnosti trvalo pouze týden a nová lednice je nadále pojištěna.

Televize
• Zákazník si pořídil TV za 24 990 Kč s pojištěním prodloužené záruky 2 + 3 roky ve variantě Plus.
• Při instalaci nové TV na zeď bohužel udělal chybu a televize mu spadla z výšky na zem a rozbila se.
• Po nahlášení se ukázalo, že poškození je fatální a nedá se opravit.
• DATART potom přivezl zákazníkovi novou stejnou TV. Zákazník nic neplatil.
✓ Vyřešení celé situace trvalo necelý týden a nová televize je pojištěná i nadále.

Kávovar
• Zákazník si pořídil kávovar za 21 990 Kč s pojištěním prodloužené záruky 2 + 3 roky ve variantě Plus.
• Kávovar i 3 roky po skončení zákonné záruky tj. 5 let od nákupu skvěle slouží.
• Díky bezeškodnímu průběhu zákazník získal slevu na další nákup jakéhokoliv spotřebiče ve výši celé úhrady za pojištění, tj. 5 278 Kč (sleva může být ve výši max. 15% z jeho ceny).
• Zákazník využil slevu na nákup ledničky, a tak získal zpět peníze za pojištění kávovaru.
✓ Za lednici v hodnotě 35 490 Kč zaplatil po odečtení úhrady za pojištění kávovaru pouze 30 221 Kč.
JAK TO FUNGUJE
Pojištění přikoupíte se zařízením
Pojištění u vybraných zařízení zakoupíte v košíku na e-shopu nebo na prodejně.
Kde pojištění přikoupit >Obdržíte
certifikát
Certifikát budete potřebovat při hlášení škodné události pojišťovně.
Opravíme nebo
nahradíme
Pokud je to možné, zařízení opravíme. Pokud ne, dáme vám nové.
DOPORUČUJEME POJISTIT
JAK POJIŠTĚNÍ PŘIKOUPIT
Pojištění si můžete přikoupit
online
- Vyberte si zboží, na které se vztahuje pojištění
prodloužené záruky. - V košíku přikupte pojištění prodloužené záruky.
- Můžete si zvolit mezi různými variantami - 1 nebo 3 nebo 5 let.
- Po zaplacení a obdržení zboží vám na e-mail přijde certifikát Pojištění prodloužené záruky.
- Tento certifikát si uchovejte kvůli případnému hlášení škody pojišťovně.
Pojištění si můžete přikoupit
na prodejně
- Na prodejně vám náš elektrospecialista pomůže vybrat zboží, na které se vztahuje Pojištění prodloužené záruky.
- Náš elektrospecialista vám doporučí variantu pojištění prodloužené záruky (1 nebo 3 nebo 5 let).
- Po zaplacení obdržíte certifikát Pojištění prodloužené záruky.
- Tento certifikát si uchovejte kvůli případnému hlášení škody pojišťovně.
Přicházíte-li z ELECTRO WORLDU a chcete uplatnit Prodlouženou záruku, klikněte zde > |
ČASTO KLADENÉ OTÁZKY
- Může pojištění zakoupit i právnická osoba?
- Ano, za předpokladu, že právnická osoba nebude výrobek využívat přímo k podnikatelským účelům a výrobek bude používán podle manuálu k výrobku a dodrží všechny záruční podmínky uvedené výrobcem k výrobku.
- Na co všechno se pojištění vztahuje?
- Pojištění pokrývá finanční ztrátu způsobenou mechanickou, elektronickou nebo elektrickou vadou, která nastane v období pojištění prodloužené záruky, tedy až po uplynutí doby k uplatnění zákonné záruky a případně záruky za jakost.
- Na co se pojištění nevztahuje?
- Na vady věci vzniklé instalací, používáním, opravou či údržbou v rozporu s pokyny výrobce (např. zkusím si opravit sám). Na opotřebení nebo poškození věci nebo části věci v důsledku obvyklého používání věci nebo její části (např. estetické vady, zrezavění), které nemá vliv na funkčnost. Pojištění se nevztahuje ani na nahodilé poškození věci (např. rozbití pádem či nárazem apod.) nebo úmyslné poškození věci. Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě.
- Jaký je rozdíl mezi standardními variantami pojištění a variantou pojištění prodloužené záruky Plus?
- Standardní Pojištění prodloužené záruky se vztahuje na poruchy, na které by se vztahovala záruka, ale nastanou po jejím skončení a nevztahuje se na nahodilá poškození např. pádem nebo nárazem ať už nastanou kdykoliv. Pojištění prodloužené záruky ve variantě Plus se vztahuje na poruchy, na které by se vztahovala záruka, ale nastanou po jejím skončení a vztahuje se navíc i na nahodilá poškození např. pádem nebo nárazem, které nastanou v období zákonné záruky, záruky na jakost anebo rozšířené záruky. Pojištění prodloužené záruky Plus je možné sjednat pouze v den zakoupení výrobku.
- K jakému zboží lze sjednat variantu Pojištění prodloužené záruky Plus?
- Variantu Pojištění prodloužené záruky Plus si můžete sjednat pouze k nepřenositelné elektronice.
- Jak oprava probíhá?
-
Menší zařízení vyzvedne kurýr a opravené poté přiveze zpět. Co se týká velkých spotřebičů, opravář přijde až k vám domů. Oprava i doprava jsou zdarma. V některých případech vám servisní středisko zavolá, aby provedlo takzvanou vzdálenou diagnostiku. Dotazy na stav poškození a poruchy jsme schopní zjistit, jestli se vyplatí oprava, nebo jestli je vhodnější nové zařízení, případně voucher. Pokud oprava není možná, anebo se nevyplatí, přivezeme nové zařízení minimálně se stejnými specifikacemi. Pokud ani to není možné, dostanete voucher na nákup nového zařízení u HP TRONIC Zlín, spol. s r. o.
- Zakoupil jsem službu Pojištění prodloužené záruky a chybí mi k němu certifikát. Kdy ho obdržím?
- Nákup v e-shopu: Jestliže vám bylo zboží doručeno na adresu, obdržíte certifikát e-mailem nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Nákup v prodejně: V tomto případě vám byl certifikát vystaven přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k Pojištění prodloužené záruky. Kolegové nechají vystavit kopii dokladu a zašlou vám jej na e-mail. - Chci do 14 dní vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil Pojištění prodloužené záruky. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
- Při vrácení zboží s pojištěním prodloužené záruky vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.
- Kdy získám nárok na slevu z nevyužité služby?
- Pokud jste pojištění prodloužené záruky nevyužili, protože vám spotřebič fungoval bezvadně, můžete k variantám pojištění 2+3 roky a 2+5 let (platí ke standardním variantám i variantám Plus) využít vrácení peněz za službu ve formě slevy na nákup libovolného nového spotřebiče na prodejně nebo na e-shopu. Tato sleva může být max. ve výši pojistného (tzn. částky, kterou jste za pojištění zaplatili) a zároveň maximálně do výše 15 % z ceny nového spotřebiče. Doba na její využití jsou 2 roky od konce prodloužené záruky (u varianty 2 + 3 roky můžete slevu uplatnit v 6. a 7. roce, u varianty 2 + 5 let v 8. a 9. roce).
- Jak uplatnit slevu?
- Na prodejně: Přijďte na jakoukoliv prodejnu DATART a vezměte s sebou certifikát o prodloužené záruce. Vyberte si zboží a kolegové vám na základě certifikátu uplatní slevu.
V e-shopu: Vytvořte objednávku na webu www.DATART.cz a v posledním kroku košíku uveďte následující poznámku: „sleva za nevyužitou záruku” + číslo certifikátu (u novějších certifikátů) / číslo budoucího krytí (u starších certifikátů). U online platby vám slevu vrátíme, nebo zašleme nové platební údaje pro bankovní převod. - Je možné Pojištění prodloužené záruky k novému produktu dokoupit dodatečně?
- Pojištění doporučujeme sjednat současně se zakoupením produktu. Dodatečně si pojištění můžete koupit jen pokud vám jeho zakoupení nabídneme z naší strany na prodejně DATART. Cena pojištění ale může být v takovém případě vyšší. V ceně pojištění je nutné zohlednit mimo jiné stáří a možné již existující poruchy produktu. Dodatečné sjednání není možné pro variantu Pojištění prodloužené záruky Plus. .
Dokumenty ke stažení:
-
Archiv:
-
Pojistná smlouva č. HPTEW 1-2016 dodatek 3 - platná od 18. 7. 2023
Informační dokument o pojistném produktu - od 18. 7. 2023
Pojistná smlouva č. HPTEW 1-2016 dodatek 2 - platná od 1. 11. 2021
Informační dokument o pojistném produktu - od 1. 11. 2021
Rámcová pojistná smlouva č. DATEW 1/2014 ve znění Dodatku č. 1. - účinná od 1. 11. 2015
Rámcová pojistná smlouva č. DATEW 1/2014 - účinná od 30. 4. 2014
Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 30. 6. 2025. Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTEW 1/2015 ve znění účinném od 1. 7. 2025.