Pojištění mobilních zařízení

POJIŠTĚNÍ V ČÍSLECH

3 dny

Doba opravy

Telefon či tablet opravíme v průměru do 3 dnů od odevzdání kurýrovi.

95 %

Plnění

Kryjeme i poškození z nešikovnosti a nedbalosti a krádež.

6 105 Kč

Průměrná škoda

Uhradíme náklady na opravu nebo zajistíme nové zařízení.

PROČ SE POJIŠTĚNÍ VYPLATÍ

  • kryjeme i poškození z nešikovnosti a nedbalosti, včetně poškození dětmi nebo domácími zvířaty
  • platí v ČR i zahraničí
  • plníme až 2 události za každý pojistný rok
  • škodu stačí jen nahlásit, zbytek zařídíme
  • zajistíme opravu v autorizovaném servisu včetně dopravy
  • neopravitelná nebo odcizená zařízení nahradíme zcela novými, výši plnění o opotřebení nesnižujeme
  • zaplatíte pouze spoluúčast

JAK KONKRÉTNĚ POMÁHÁ A CO VŠECHNO KRYJE

Mobilní telefon Samsung Galaxy

Mobilní telefon Samsung Galaxy A53 5G 6GB/128GB

• Zákazník si koupil telefon za 9 990 Kč s pojištěním mobilních zařízení na 2 roky.

• Telefon mu vyklouzl z ruky na zem a rozbil se displej.

• Nahlásil škodu pojišťovně, přijel k němu domů kurýr a odvezl telefon do servisu.

• Za další 3 dny byl telefon opravený a kurýr ho dovezl zpět. Telefon zůstává nadále pojištěný.

✓ Zákazník ušetřil 6 200 Kč za opravu. Zaplatil pouze spoluúčast 500 Kč. Celé to trvalo jen 5 dní.

Kryjeme i další poškození zařízení.
Například když:

vypadne z ruky nebo z kapsy jen tak

zakopnete nebo uklouznete a zařízení vám vypadne

někdo do vás strčí a zařízení spadne na zem

spadnete a rozsednete si ho v kapse

utopíte ho omylem ve vaně

polije vám ho dítě nebo rozkouše pes

a další…

Mobilní telefon Xiaomi

Mobilní telefon Xiaomi 12 5G 8GB/256GB

• Zákazník si koupil telefon za 15 990 Kč s pojištěním mobilních zařízení na 2 roky.

• Telefon mu na dovolené ukradl kapsář v MHD z batohu.

Nahlásil událost na policii a pak i pojišťovně.

• Kurýr mu dovezl domů hned 2. den po nahlášení nový telefon stejné značky, který je i nadále pojištěný.

✓ Zákazník ušetřil 15 990 Kč za nákup nového přístroje. Zaplatil pouze spoluúčast 1 000 Kč.

Kryjeme i další krádeže zařízení.
Například když:

na dovolené vás přepadnou a vezmou vám mobil

na zastávce vám ukradnou mobil z ruky

ze zamčeného auta ukradnou tablet

ze zamčeného bytu ukradnou notebook

a další…

JAK TO FUNGUJE

Pojištění přikoupíte 
se zařízením

U vybraných zařízení ho koupíte v 1. kroku košíku e-shopu nebo v kamenné prodejně.

Kde pojištění přikoupit >

Obdržíte
certifikát

Certifikát budete potřebovat při hlášení škodné události pojišťovně.

Nahlásíte
škodu

Škodu nahlaste na
+420 234 240 460.

Při krádeži si připravte dokumenty od Policie.

Opravíme nebo
nahradíme

Pokud je to možné, zařízení opravíme. Pokud ne, dáme vám nové. Platíte jen spoluúčast.

Jaká je výše spoluúčasti >

CO SI MŮŽETE POJISTIT

Pojištění je určeno k vybrané přenositelné elektronice, která je křehká a díky časté manipulaci náchylná na poškození. V 90 % případů se jedná o rozbití displeje.

KDE POJIŠTĚNÍ PŘIKOUPIT

Pojištění mobilních zařízení je určeno k vybrané přenositelné elektronice a zakoupíte ho společně se zařízením na www.DATART.cz v prvním kroku košíku nebo ve všech prodejnách DATART.

Návod

Návod

Z JAKÝCH VARIANT MŮŽETE VYBÍRAT

2 roky
Pojištění mobilních zařízení na 2 roky (24 měsíců)

1 rok
Pojištění mobilních zařízení na 1 rok (12 měsíců)

VÝŠE SPOLUÚČASTI

Prodejní cena (v Kč) Spoluúčast (v Kč)
do 9 999 500
od 10 000 1 000

Výše spoluúčasti je uvedená v certifikátu k vaší pojistné smlouvě a platí pro pojištění sjednaná po 1. 6. 2024.

Přicházíte-li z ELECTRO WORLDU a chcete uplatnit Pojištění nahodilého poškození, klikněte zde >

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Na co všechno se pojištění vztahuje?
Pokrývá poškození nebo úplné zničení přístroje, ke kterému došlo náhodou, včetně poškození způsobeného nešikovností nebo nedbalostí, např. vypadnutí přístroje z ruky či kapsy, poškození vylitou vodou, nechtěné utopení ve vaně apod. Současně pokrývá odcizení přístroje např. při kapesní krádeži, loupeži, vloupání do uzamčeného prostoru (např. ze zamčeného auta).
Na co se pojištění nevztahuje?
Nevztahuje se na opravy kryté zárukou, na poškození způsobené nesprávnou instalací, opravou nebo údržbou a na poškození, které nemá vliv na funkčnost a použitelnost (např. poškrábání). Nevztahuje se na ztrátu, zapomenutí nebo odcizení v důsledku nedbalosti (např. zapomenutý přístroj na stole v kavárně apod.). Kompletní výčet výluk naleznete v pojistné smlouvě.
Může pojištění zakoupit i právnická osoba?
Ano, za předpokladu, že právnická osoba nebude výrobek využívat přímo k podnikatelským účelům a výrobek bude používán podle manuálu k výrobku a dodrží všechny záruční podmínky uvedené výrobcem k výrobku.
Chybí mi certifikát o pojištění k zakoupenému zboží. Kdy ho obdržím?
Nákup v e-shopu – Při doručení na adresu certifikát obdržíte e-mailem nejpozději do 2 měsíců od fakturace objednávky.
Nákup v prodejně – Certifikát vystavujeme přímo na prodejně. Pokud jej nemáte, zašlete prosím ofocenou fakturu/účtenku na infolinka@datart.cz s požadavkem, že potřebujete vystavit certifikát k Pojištění mobilních zařízení.
Kopii dokladu vám poté zašleme na e-mail.
Chci do 14 dnů vrátit produkt, ke kterému jsem zakoupil Pojištění mobilních zařízení. Vrátíte mi za tuto službu peníze?
Při vrácení zboží s Pojištěním mobilních zařízení vám vrátíme zpět jak celou částku za zboží, tak i za zakoupenou službu.
Je možné prodloužit si již zakoupené Pojištění mobilních zařízení?
Ano, pokud máte zakoupenou variantu pojištění na 1 rok, můžete si dokoupit další 1 rok pojištění. Dokoupení je možné nejpozději měsíc před koncem platnosti již zakoupeného pojištění. Pokud jste zboží koupili v kamenné prodejně DATART (nebo jste si ho tam vyzvedli), navštivte pro dokoupení kteroukoli naši prodejnu.

Výše uvedené výhody a informace platí pro pojištění sjednaná po 18. 7. 2023.
Kompletní informace naleznete v pojistné smlouvě č. HPTADT 1/2019 ve znění účinném od 18. 7. 2023.