Aby práce odsýpala a vaše produktivita neupadala, neobejdete se bez příjemného pracovního prostředí v kombinaci s kvalitním vybavením. My jsme se tentokrát v rámci výbavy zaměřili na elektroniku, která by v žádné kanceláři neměla chybět. A přidáme vám k ní navíc nadstandardní záruku 24 měsíců. Jaké další bonusy na vás čekají? To vám odhalí následující řádky.

Podpoříme vaše podnikání, nově i 24měsíční zárukou
A jak vám s vybavováním kanceláře či celého vašeho podniku můžeme pomoci my v DATARTu? Ať už jste OSVČ či vlastníte firmu, můžete se stát členy programu DATART pro podnikání a získat tak výhodné slevy na tisíce produktů v e-shopu i na prodejnách. V rámci programu budete mít také přehled o veškerých firemních nákupech a co víc? Vstup a členství v programu je zcela zdarma a bez podmínek.
U nákupu nad padesát tisíc korun můžete také využít naší cenovou nabídku, kterou vám ušijeme na míru a co nejvýhodněji. V rámci této služby vám také pomůžeme s výběrem vybavení, doporučíme vhodné příslušenství a v neposlední řadě se postaráme o kompletní servis zahrnující dopravu, instalaci a další služby, a to vše za zvýhodněných podmínek.
Věděli jste, že jako podnikatelé máte ze zákona nárok pouze na 12měsíční záruční dobu? U nás v DATARTu ale hrajeme podle vlastních pravidel a chceme, aby naši zákazníci měli ty nejlepší podmínky. Proto u nás máte i jako podnikatel záruku 2 roky na veškerý sortiment elektroproduktů všech značek včetně Apple.

Bez počítače, nebo notebooku by to nešlo
Neodmyslitelnou součástí pracovního stolu je samozřejmě počítač, případně notebook často v kombinaci s nějakým tím monitorem pro zvýšení efektivity a „rozšíření obzorů“.
Při výběru počítače do kanceláře je dobré zaměřit se na procesor, který ovlivní rychlost fungování nejrůznějších programů. Pro základní kancelářské programy postačí dvoujádrový procesor, ale pokud potřebujete výkonnější PC můžete sáhnout i po 8jadrových. Dále vás bude zajímat operační paměť (RAM), která by optimálně neměla být menší než 8 GB a ovlivní například počet programů se kterými můžete pracovat najednou. Do třetice je důležitá velikost úložiště. Optimum je HDD o velikosti 1 TB, které by mělo pojmout všechny vaše dokumenty či například fotografie, videa a další důležité pracovní záležitosti.
U pracovního notebooku pro kancelářské účely počítáme s tím, že stráví většinu času na pracovním stole s tím, že sem tam ho někam přeneseme a nemusíme se tedy tolik zaměřovat na výdrž baterie. Ideálně by měl mít větší displej s Full HD rozlišením, numerickou klávesnici, touchpad a nejlépe alespoň dva USB porty, HDMI, LAN vstup a podporu Bluetooth a Wi-Fi. U kancelářských notebooků se není třeba příliš zaměřovat na grafiku. Tedy pokud v práci neplánujete pařit hry.
Výběr pracovního monitoru také není radno podcenit. Je důležité, aby co nejméně zatěžoval vaše oči, měl by tedy disponovat filtrem modrého sětla. Není také od věci, pokud si můžete u monitoru přizpůsobit výšku s ohledem na vaše pohodlí a krční páteř. Obrazovka by měla být ideálně matná či antireflexní, jelikož ta dokáže zamezit odrazům světla, je tedy lépe čitelná na slunci a celkově příjemnější pro oči oproti obrazovce lesklé.

Ať vám to píše
Co se týče klávesnice postačí některý ze standartních modelů. Na ty zpravidla nejsou kladeny tak vysoké nároky na design a množství nejrůznějších funkcí, jak je tomu u herních klávesnic. Kancelářská klávesnice je určena především na psaní, proto nepodceňujte uspořádání kláves a samozřejmě jazyk, protože pouze u českého typu klávesnice se nachází písmena s diakritikou. Důležitý je také typ kláves, k vyššímu komfortu při psaní mohou přispět nízkoprofilové klávesy, u kterých na rozdíl od vysokoprofilových modelů nebudete muset zvažovat tuhost kláves.
Práce půjde od ruky
Nesmí chybět pohodlná myš, která může být drátová či bezdrátová. Doporučujeme spíše laserovou, která zajistí větší spolehlivost a vyšší rychlost snímání oproti myši optické. Kancelářská myš se vyznačuje jednoduchým designem, disponuje pravým a levým tlačítkem a mezi nimi bývá kolečko. Oproti herním modelům lze počítat s nižšími pořizovacími náklady, ale samozřejmě taky záleží, zda se rozhodnete pro nějaký základní model či pro ergonomickou myš, která přinese podstatně větší komfort při práci.

Mějte vše černé na bílém
Při výběru tiskárny směřujte svou pozornost primárně na laserové modely. Právě ty jsou totiž do kanceláří jako dělané, a to vzhledem k celkovým nižším nákladům na tisk oproti inkoustovým. Tonery jsou sice dražší než inkoustové náplně, ale vytiskněte s nimi několikanásobně vyšší množství stránek, takže se vyplatí, obzvláště při vyšší spotřebě.
Tiskárny ve středních a větších podnicích také obvykle disponují displejem, pro přehledné nastavení každého uživatele. Dalšími parametry, které by vás při výběru mohly a možná i měly zajímat je, zda daný model umožňuje tisk s formátem větším než A4 a oboustranný tisk, informovat byste se měli i o energetické náročnosti, hlučnosti a čas nutném pro zahájení tisku.
Posviťte si na to
Obzvláště v zimních měsících vaše oči ocení vhodnou lampičku a celkově dobré světelné podmínky v rámci pracovního místa. Jak by měla taková vhodná lampička vypadat? Měla by mít polohovací rameno, které si nastavíte dle potřeby, v ideálním případě také nastavitelnou intenzitu světla a úsporný zdroj s dlouhou životností.
Trocha hudby a zásoba kofeinu nesmí chybět
Ve velkých „open spacech“ se hluku nevyhnete a není od věci, pokud zde má každý pracovník možnost se odříznout od okolního ruchu pomocí kvalitních sluchátek a pustit si k práci hudbu, která ho povzbudí a třeba mu i zvedne náladu. V dnešní době má většinou každý svá vlastní sluchátka, ale pokud chcete alespoň něčím potěšit své zaměstnance, co takhle nějaký šikovný „repráček“ pro občasné navození větší pohody na pracovišti? V tomto případě je výběr zcela na vašich preferencích a samozřejmě na velikosti prostoru kam ho pořizujete.
Milovníci kávy na pracovišti také pochopitelně velmi ocení přítomnost kvalitního automatického kávovaru. Teď už se bavíme spíše o vybavení kuchyňky než pracovního místa jako takového, ale byla by škoda jej opomenout.

Máme pro vás i další služby, které vám mohou proces zařizování či následného zásobování firmy usnadnit. Například s DOPRAVARTem vám zboží přivezeme ve vámi vybraném čase, spotřebiče vyneseme klidně do 10. patra, vše nainstalujeme a předvedeme. V rámci služby RYCHLART umíme zboží doručit dokonce už do hodiny nebo ho také můžete mít připravené na prodejně k vyzvednutí už do 30 minut od objednání.
Kromě širokého sortimentu elektra a výpočetní techniky se u náš můžete zásobit například náplněmi do tiskáren, kvalitní kávou a dalším spotřebním zbožím, které souvisí s chodem vašeho podniku.
Přejeme vám hodně štěstí ve vašem podnikání, ať šlape jako švýcarské hodinky!
