Vítejte v e-shopu DATART!
Možná jste si všimli přesměrování z e-shopu Euronics, jehož provoz byl ukončen a již přes něj nelze dále nakupovat. Jelikož DATART patří do stejné skupiny evropských elektro prodejců jako Euronics, budeme rádi, když se rozhodnete nakupovat právě v Datartu.
Všechny vaše oblíbené produkty a značky z e-shopu Euronics najdete i na našem e-shopu www.DATART.cz. Nabízíme vám lepší kvalitu služeb a širší výběr sortimentu, než jste byli zvyklí u Euronicsu, a ještě mnohem více. Naše týmy se budou nadále věnovat tomu, abychom vám poskytovali nejlepší péči a splňovali vaše očekávání.
Nakupovat můžete online i ve více než 100 prodejnách, kde si zboží v klidu prohlédnete. Po celé ČR na vás čekají naši elektrospecialisté, kteří s vámi vše ochotně proberou a doporučí to nejlepší řešení.
Zboží si můžete vyzvednout ve vaší nejbližší prodejně zdarma už do 30 minut díky službě RYCHLART nebo si vybrat z velkého množství doprav včetně prémiového DOPRAVARTu s vynesením do bytu, nainstalováním a odvezením starého spotřebiče.
Zjistěte více o našich službách
Jak řešit reklamace produktu zakoupeného v Euronics.cz?
Pokud jste zakoupili zboží a nefunguje, jak má, nebo dokonce vypovědělo službu, nemusíte se bát. S reklamací vám rádi pomůžeme i po skončení e-shopu Euronics.cz.
Kde vyřešíte svoji reklamaci?
V případě, že máte na svém dokladu uvedeného prodejce HP TRONIC, obraťte se na jakoukoli prodejnu DATART, stačí si s sebou vzít doklad nákupu.
Nebo můžete zboží i s dokladem zaslat na reklamační oddělení:
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice
Pokud máte na svém dokladu uvedeného jakéhokoliv jiného partnera Euronics, reklamaci vyřešíte v jeho prodejně. Adresu najdete na dokladu o koupi, který stačí si vzít s sebou.
V případě dotazů k vašim objednávkám a dokladům nebo jakýchkoliv jiných dotazů se na nás neváhejte obrátit:
E-mail: infolinka@datart.cz
E-mail pro reklamace: reklamace@datart.cz
Po–pá: 8–21
Víkendy, svátky: 9–21
+420 225 991 000
Jak postupovat při řešení pojistné události?
Pokud máte sjednané Pojištění prodloužené záruky:
S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 440.
Pokud máte sjednané Pojištění mobilních zařízení nebo Pojištění Apple zařízení:
S číslem certifikátu o pojištění zavolejte na linku BNP Paribas Cardif Pojišťovny 234 240 460.
V případě odcizení nahlaste krádež policii, budete potřebovat protokol.
Více informací ke všem pojištěním najdete v dokumentech a smlouvách níže.
Děkujeme a věříme, že budete s nakupováním na DATART spokojeni.
Váš Tým Datart