Novinky LG OLED TV 2024
V první polovině roku 2024 vstoupily na trh s televizemi nové modely OLED TV od výrobce LG. Nová série se čtverkou na konci přináší mnohem víc než jen změnu v názvu. V následujícím článku vám pomůžeme... Celý článek
Datart se stal generálním partnerem soutěže e:LIGA, kterou pořádá Ligová fotbalová asociace ve spolupráci s prvoligovými kluby FORTUNA:LIGY. V rámci podpory projektů ze světa e-sportu tak navazuje na své partnerství s PLAYzone, pořadatelem Mistrovství ČR v mobilních a konzolových hrách. Český elektro prodejce současně pro hráče a fanoušky gamingu vytvořil ve svém e-shopu speciální herní zónu s širokou nabídkou produktů ze světa elektronického sportu. Meziročně vzrost zájem o herní produkty v síti Datart o 17 procent.
„Partnerství s LFA v soutěži DATART e:LIGA je pro nás příležitostí, jak se víc přiblížit k mladší generaci, ať už hráčům nebo fanouškům a nadšencům. Důvod partnerství vychází také z naší pozice elektro specialisty, který přináší na trh novinky
i z herního světa. Spojit uvedení očekávané hry FIFA 20 s oborově nejvyšší možnou soutěží v ČR je ideální příležitostí, jak propojit produkty se skutečnou zábavou,“ říká Eva Kočicová, mluvčí značky Datart.
Do podpory e-sporu letos český elektro prodejce investuje v řádech milionů korun, v porovnání s loňským rokem vzrostl v síti Datart zájem o herní produkty o 17 procent. Pro lepší orientaci a větší komfort při nakupování český elektro prodejce vyčlenil zájemcům o e-sport speciální herní zónu ve svém e-shopu, kde nabízí přes tisíc produktů. A nabídku herních zařízení v ní stále rozšiřuje, ať už jde o herní notebooky, počítače a monitory, telefony, herní konzole a příslušenství a výběr her. Současně přináší na trh novinky také z této oblasti. S uvedením hry FIFA 20 budou mít zájemci možnost koupit speciální balíček konzole Playstation s novou hrou a ovladačem. Nabídku herního zboží Datart rozšiřuje také na svých prodejnách, tak, aby bylo pro zákazníky k vyzvednutí nejpozději do 60 minut od objednání.
Aktivně se český elektro prodejce do nejrychleji rostoucího odvětví zábavního průmyslu ve světě zapojil v loňském roce, kdy navázal spolupráci s agenturou PLAYzone. Loni podpořil Mistrovství ČR v konzolových hrách. Letos je generálním partnerem MČR v mobilních hrách, které se koná již počtvrté a hráči v něm od března letošního roku, v turnajích ve hrách HeartStone, ClashRoyale a Fortnite, sbírají body do finále. To se uskuteční 8. až 10. listopadu v rámci Festivalu Life! na výstavišti v Brně.