Novinky LG OLED TV 2024
V první polovině roku 2024 vstoupily na trh s televizemi nové modely OLED TV od výrobce LG. Nová série se čtverkou na konci přináší mnohem víc než jen změnu v názvu. V následujícím článku vám pomůžeme... Celý článek
Český a slovenský prodejce spotřební elektroniky DATART slaví 25. narozeniny. Při této příležitosti si pro zákazníky přichystal dárky v podobě kupónových knížek jako poděkování za jejich přízeň a podporu.
Na počátku byla parta hudebních fanoušků, kteří založili v roce 1990 velkoobchod s audiokazetami DATART. Firma postupně prošla prvními krůčky, raketovým startem i těžkým obdobím. Nyní se těší velmi dobré kondici a slaví 25. let na našem trhu. Proto se DATART rozhodl své zákazníky v České republice i na Slovensku odměnit.
„Začátkem února v rámci pětadvaceti let výročí DATARTu se mohou naši zákazníci těšit na kupónové knížky, které obsahují produkty a služby se slevami nebo dárky. Knížky nebudou běžně k dostání, vztahují se jen na tuto akci," informuje Iva Pavlousková, tisková mluvčí DATARTu. „Ústředním tématem chystané kampaně v TV, tisku i online v období konce zimy – tedy v únoru s přesahem do března – bude motto „25 let s vámi“. Ponese se v duchu „Slavíme narozeniny, ale dárky dostáváte vy“. V rámci podpory našeho výročí plánujeme i speciální in-store design," dodává Iva Pavlousková.
Důležité historické milníky
1990 – založení DATARTu jako velkoobchodu s audiokazetami a elektronikou
1993 – otevření první maloobchodní prodejny
1998 – orientace na prodejny v nově vznikajících nákupních centrech
2000 – vstup do mezinárodní skupiny Kingfisher plc (později přejmenována na Darty)
2008 – představení konceptu „Závazek důvěry“ zahrnující nejlepší sortiment, cenu a služby
2011 – sjednocení cen v kamenných prodejnách a e-shopu, spuštění programu pro zákazníky „Můj DATART“
2014 – spuštění programu pro firemní zákazníky „DATART pro firmy“, otevření prvního Kuchyňského studia DATART, dále zahájení prodeje vlastní značky kávy Nero a návrat firmy do českých rukou
2015 – představení konceptu „Prodejny 21. století“ v pražské pobočce v Centru Chodov
2016 – oslava 25. narozenin a „převlékání“ prodejen do nového konceptu
„V současné době postupně přestavujeme naše prodejny do nového konceptu „Prodejny 21. století“, který jsme vytvořili ve spolupráci s architekty a designery a představili ho minulý rok na podzim. Zboží prezentujeme neotřelým, hravějším a více interaktivním způsobem. Naším záměrem je, aby byla značka DATART více atraktivní, více sexy. Chceme vnést do byznysu více vtipu, hravosti a odvahy," doplňuje Iva Pavlousková, tisková mluvčí DATARTu.
DATART děkuje všem zákazníkům, zaměstnancům i obchodním partnerům za přízeň a těší se na další spolupráci. Po zbytek roku firma připravuje mnoho dalších zajímavých akcí.