Novinky LG OLED TV 2024
V první polovině roku 2024 vstoupily na trh s televizemi nové modely OLED TV od výrobce LG. Nová série se čtverkou na konci přináší mnohem víc než jen změnu v názvu. V následujícím článku vám pomůžeme... Celý článek
Datart, přední český specialista na spotřební elektroniku, si v PR tendru vybral agenturu I´m PR, se kterou začal spolupracovat od května. Tendru se zúčastnilo celkem 9 agentur včetně aPRiory, která pro Datart pracovala dosud.
„Naše společné PR aktivity budou odrážet priority firmy, zejména odborné poradenství a kompletní služby pro zákazníky. Kromě řady témat spojených s elektronikou se v PR zaměříme i na další posilování Datartu v segmentu kompletních kuchyňských studií a kvalitní pražené zrnkové kávy. Obojí bude hrát stále větší roli v nabídce našich prodejen," říká Iva Pavlousková, tisková mluvčí Datartu.
„Máme radost, že jsme uspěli v tak silné konkurenci řady agentur, a na spolupráci s Datartem se těšíme. Je to silná společnost se spoustou témat v odvětví, které nás baví," říká Mirek Čepický z I´m PR.
Datart je na trhu 25 let, v České republice a na Slovensku provozuje celkem více než čtyři desítky kamenných prodejen s celkovou prodejní plochou cca 25 000 m2 a e-shopy s elektronikou. Zaměstnává přes 1200 lidí a je vlastněný českými akcionáři, kterým se daří držet společnost i na vysoce konkurenčním českém trhu v zisku a dál ji úspěšně rozvíjet. Své podnikání staví hlavně na co nejlepší péči o zákazníky. Nabízí jim například vynášku zboží až do bytu a odbornou instalaci, ekologickou likvidaci starých spotřebičů, bleskovou výměnu porouchaného výrobku, nebo expresní odběr na prodejnách do 60 minut od objednání.
Agentura I´m PR je na trhu od roku 2015 a tvoří ji Aneta Petroušková, Adéla Konopková a Mirek Čepický. Všichni jsou profesionálové s více než desetiletou zkušeností z médií a komunikačních oddělení korporací i menších firem. Nezaměstnávají žádné juniory a veškerou práci pro své klienty dělají sami.