DATART získal cenu Grand Prix za efektivitu komunikační kampaně.
V rámci 25. ročníku soutěže Effie Awards Czech Republic získala značka DATART zlato v kategorii Ostatní služby a hlavní trofej soutěže, cenu Grand Prix. Asociace komunikačních agentur, která soutěž vyhlašuje, ocenila komunikaci značky připravenou agenturou WMC Grey.
DATART, český maloobchodní prodejce elektroniky, spolupracuje s agenturou WMC Grey od roku 2020. V rámci své komunikace představil vesmírný svět značky, který byl inspirován tvorbou Karla Zemana, filmového režiséra a jednoho ze zakladatelů animovaného filmu. O efektivitě kampaně svědčí obchodní výsledky, které podpořily zvýšení prodeje o 20 % v prodejnách DATART a o 40 % v rámci e-shopu. Kampaň komunikuje nabídku služeb RYCHLART, CHYTRART, DOPRAVART, které zvyšují nákupní komfort a prezentují DATART jako opravdového elektrospecialistu. Porota ocenila efektivitu kampaně, která pomohla překonat nastavené cíle pro zvýšení tržeb téměř čtyřnásobně.
„Ocenění Grand Prix za kampaň pro Datart je pro nás velmi dobrým signálem, že poctivá řemeslná práce má smysl. A to koncept Rychlart, Chytrart, Dopravart je. V úzké spolupráci s klientem se nám ho daří posouvat dál, a tím potvrzujeme nejen efektivitu, ale i jeho dlouhodobost,” říká Adéla Krausová, managing directorka WMC Grey.
DATART pokračuje v konceptu komunikace a spolupráci s WMC Grey i v tomto roce a ještě více se zaměřuje na komunikaci nabízených služeb zákazníkům. “Tohoto prestižního ocenění si velmi vážíme a je pro nás silnou motivací dělat komunikaci značky kreativně. Velké poděkování patří kolegům z WMC Grey, kteří se dokázali naladit na DNA naší značky a pomáhají nám v budování brandu,” doplňuje Lenka Mastešová, marketingová ředitelka DATART.