Televizory značky Sony v sobě kombinují špičkový obraz, skvělý zvuk, geniální funkce a jedinečný obrazový procesor s kognitivní inteligencí. Prémiové funkce však doplňuje i prémiové provedení. Televizory značky Sony se mohou pochlubit tenkým tělem a minimalistickým designem.
Nejnovější řada televizorů Sony Bravia XR potěší nejen milovníky filmů, ale i her. Televizory řady Bravia XR jsou totiž maximálně připravené pro hraní her a herní konzole nové generace. Televizory se mohou pochlubit nízkým vstupním zpožděním a rychlou odezvou, která zajistí neuvěřitelně plynulý herní zážitek. Navíc disponují HDMI 2.1 portem, který umí přijmout 4K/120Hz obrazový signál. Těšit se můžete i na VRR, zcela novou funkci Auto HDR Tone Mapping a režim Auto Genre Picture. S výběrem pravého modelu vám jistě pomůže článek Sony radí: Jak vybrat herní televizi.
Velkým úspěchem pro vývojáře Sony je řada Sony PlayStation, jež se stala velmi úspěšnou herní konzolí. Ta se již od svého založení v roce 1994 zařadila na špičku herního průmyslu, kde se se Sony PlayStation 5 drží dodnes. Ten nabízí možnosti, které překračují současné hry a technologie a otevírá dveře k dalším inovacím.
Pokud rádi fotíte, nebo natáčíte cestovatelské vlogy, Sony fotoaparáty si vás získají neobyčejnou kvalitou zpracování. Vsaďte na fotoaparát řady Alpha 7, nebo řady RX. Ať už hledáte digitální kompakt s výměnným objektivem, nebo chcete jednoduše zachytit vaše zážitky na digitální kompakt, Sony je tou správnou volbou. Váš fotoaparát navíc můžete doplnit celou řadou výměnných objektivů E-mount a dalším příslušenstvím.
Sony audio skutečně umí. Své produkty vybavuje špičkovými technologiemi, jako je aktivní potlačení hluku, 360 Reality Audio nebo technologie EXTRA BASS. Sony nabízí prémiová sluchátka, MP3 přehrávače, špičkové soundbary a výkonné Hi-Fi systémy s hlubokými, dunivými basy a širokými možnostmi připojení. Samozřejmostí jsou i party reproduktory a bezdrátové reproduktory s výkonným zvukem a dlouhou výdrží baterie. V nabídce nechybí ani současná digitální varianta legendárního walkmanu.
V poslední době se společnost zabývá rozvojem výrobků s ohledem na udržitelný rozvoj a šetrnou spotřebu. Společnost Sony si totiž klade za cíl dosáhnout do roku 2050 nulového negativního dopadu na životní prostředí.