E-shop se vším všudy (od prohlížení přes pomoc až po instalaci a poprodejní servis).
- Jak zjistím stav své objednávky?
- Jednoduše, stačí se přihlásit do svého DATART účtu nebo v potvrzovacím e-mailu, který jsme vám poslali, kliknout na číslo objednávky nebo tlačítko „Sledovat objednávku“.
- Jak poznám, že si mohu objednávku vyzvednout?
- Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete od nás SMS zprávu nebo e-mail s výzvou k odběru zboží.
- Musím se u vás při prvním nákupu registrovat?
- Nemusíte. Pokud si ale registraci u DATARTu vytvoříte, můžete si kdykoliv přehledně zkontrolovat stav svých objednávek. Navíc nemusíte schovávat všechny své faktury – kdykoliv si je můžete znovu stáhnout a vytisknout.
- Když si nestihnu objednávku vyzvednout, je možné prodloužit termín rezervace?
- Samozřejmě. Pošlete nám e-mail na infolinka@datart.cz nebo zavolejte našim specialistům na zákaznickou linku 225 991 000. Rádi vám termín pro vyzvednutí prodlouží.
- Mohu zboží zakoupené na e-shopu vrátit bez udání důvodu?
- Ano. Do 14 dnů od převzetí můžete zboží kdykoliv vrátit, a to bez udání důvodu. To samozřejmě platí i pro e-shopové objednávky, které jste si převzali na prodejně. Více informací najdete zde.
- Mohu vrátit zboží zakoupené přímo v kamenné prodejně bez předchozí internetové objednávky?
-
Ano, pokud jste nakoupili pod svým účtem, který máte vytvořený v e-shopu DATART.cz. Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste společně s dokladem o koupi nejpozději do 14 dní od data nákupu do stejné prodejny, ve které jste zboží původně koupili.
Zboží vám vyměníme za jakýkoli jiný výrobek v minimálně stejné hodnotě, nebo vám vystavíme dárkovou kartu. Vrácení peněz v tomto případě neposkytujeme. Záruka vrácení zboží se nevztahuje na produkty osobní hygieny a média (např. PC hry aj.). Více informací najdete zde.
- Jak mám zboží reklamovat?
-
Nejrychlejší reklamace vede přes autorizovaný servis výrobce. Seznam středisek, ve kterých odstraňují závady na zboží, naleznete v návodu k výrobku nebo přímo na záručním listě. Aktuální informace o nejbližším servisním středisku najdete obvykle na stránkách výrobce nebo také na této stránce.
Před odesláním výrobku k reklamaci doporučujeme servisní středisko telefonicky kontaktovat. Některé výrobky totiž není nutné do servisu zasílat, přijede je přímo k vám domů opravit servisní technik (patří mezi ně například velké domácí spotřebiče, televize či počítačová technika).
Pokud si přejete reklamaci řešit přes nás, přineste zboží do jakékoli kamenné prodejny DATART. Více informací najdete zde.
- Co vše musím k reklamaci dodat?
-
Ke každé reklamaci je potřeba dodat kompletní výrobek včetně příslušenství! Samotnou reklamaci můžete řešit těmito způsoby:
- Zboží přineste na jakoukoliv naši prodejnu: budete potřebovat nákupní doklad (účtenka/faktura).
- S reklamací kontaktujte autorizovaný servis výrobce: budete potřebovat nákupní doklad (účtenka/faktura).
- Zboží odešlete na adresu našeho reklamačního oddělení včetně účtenky/faktury a průvodního dopisu.
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.
Reklamační oddělení
Vlastibořská 2787/5
193 00 Horní Počernice
- Jak dlouho bude řešení reklamace trvat?
- Reklamace vyřizujeme bez zbytečných odkladů, nejpozději do 30 kalendářních dnů od podání reklamace.
- Lze vyřízení reklamace urychlit?
- Ano, pokud jste si zakoupili službu Blesková výměna. Díky ní vám porouchaný výrobek vyměníme za nový, a to kdykoli během 24 měsíců od data jeho nákupu. Podrobné informace o službě najdete zde. V ostatních případech urychlení možné není.
- Může reklamaci vyzvednout někdo jiný?
- Pro vyřízení reklamace prosím přijďte vždy osobně a vezměte si s sebou doklad o reklamaci. V nejnutnějších případech za sebe můžete poslat náhradu – tato osoba ale u sebe musí mít vaši plnou moc.
- Dostal jsem protokol o neopravitelnosti, co mám dělat?
- Pokud bude reklamované zboží posouzeno autorizovaným servisním střediskem jako předmět s neodstranitelnou vadou, potom si sami můžete vybrat, zda budete požadovat vrácení zaplacené částky, nebo zboží vyměníte za nový, případně jiný výrobek. Zašlete nám prosím naskenovanou nebo vyfocenou opravenku ze servisu na e-mail reklamace@datart.cz včetně vašeho požadavku. Na základě toho vás vyrozumíme o dalším postupu.
- Mám v objednávce uplatněný slevový kupón. Co se stane, když objednávku stornuji?
-
V případě, že objednávku (nebo její část) stornujete, nebo ji budeme nuceni stornovat z naší strany (např. kvůli nedostupnosti zboží), slevový kód zůstane neaktivní. S žádostí o vystavení náhradního slevového kódu se prosím obraťte na e-mail infolinka@datart.cz, abychom situaci mohli prověřit. U plošných slevových akcí (výprodej, extra slevy na konkrétní produkty, kategorie nebo značky apod.) je obnovení slevových kódů možné pouze v termínu akce.
Na rozdíl od dárkových karet DATART není možné slevové kódy zakoupit. Poskytujeme je pouze jako bonus v rámci různých akcí.
Více informací najdete zde.
- Zvolil jsem platbu předem a nejsem si jistý, zda vše proběhlo v pořádku?
- V takovém případě prosím počkejte na potvrzení vaší platby, které dostanete i v případě, že vše proběhlo v pořádku. Pokud se cokoliv pokazilo, pošleme vám e-mail s odkazem, díky kterému si můžete zvolit jiný způsob platby nebo svou objednávku zrušit.
- Kdy mi vrátíte peníze za předem uhrazenou objednávku, kterou jsem stornoval?
- Peníze za stornovanou objednávku standardně vracíme do 5 pracovních dní, nejpozději však do 14 dní. Pokud tedy čekáte na vrácení peněz déle než 5 dnů, pošlete nám prosím na e-mail infolinka@datart.cz zprávu společně s bankovním výpisem konkrétní platby. Prověříme, proč došlo ke zdržení.