„Nepotřebujete peníze - potřebujete odvahu!“ S tímto heslem spustil Datart 1. června na adrese souboj.datart.cz velkou letní soutěž s názvem Souboj domácností. Jde o měsíční strategickou hru pro zákazníky Datartu, bez nutnosti podmiňovat svou účast ve hře nákupy či jiným finančním vydáním - soutěžícím stačí pouze chuť hrát a trochu riskovat.
Díky spolupráci s partnery soutěže, jimiž jsou cestovní kancelář Blue Style, značky Tassimo, Samsung, LG, Bosch a Olympus je v soutěži připraveno 56 výher za statisíce korun!
Soutěžící tak mohou každý den soupeřit o skvělý kapslový kávovar Bosch Tassimo a každý týden o 8 denní all inclusive zájezd pro 2 osoby. V závěrečné velké měsíční aukci se pak zákazníci utkají o 18 věcných cen ze sortimentu Datartu- jako je například 3D televize LG 47LM860V v ceně skoro 50 tisíc korun - a čtyři zájezdy od cestovní kanceláře Blue Style.
Po přihlášení do souboje začínají soutěžící sbírat speciální groše za různé aktivity a ty pak mohou chytře a promyšleně investovat formou aukce tak, aby dosáhli na jimi vybranou výhru. Čím více má soutěžící grošů, tím větší má šanci uspět. Souboj domácností se setkal s pozitivní reakcí a hned v prvním týdnu rozdělil Datart mezi soutěžící přes 220 miliónů grošů. Většina soutěžících vstupuje do Souboje pravidelně každý den, někteří i několikrát denně. Největší aktivita hráčů v Souboji je kontinuálně ráno kolem 9 hodiny, v poledne ve 13 hodin a v podvečer kolem 19 hodiny. A to nezávisle na bydlišti – v podstatě hraje celá Česká republika. Do hry se navíc každý den připojují noví hráči, kteří mají stále velkou šanci soutěžit o ceny. I v polovině soutěže lze totiž chytrým tahem investovat groše – například do denní aukce o kávovar BOSCH Tassimo – a zabojovat se stejnou šancí na výhru jako ostatní soutěžící. V průměru zatím na denní výhru stačí kolem 150 tisíc bodů (minimální počet grošů potřebných na výhru v aukci byl jedenkráte dokonce 84 tisíc grošů), což lze nasbírat i za jediný den.
Vzhledem k tomu, že soutěžící mohou získat groše i za zodpovězení několika otázek týkajících se aktuálního vybavení spotřebiči, můžeme si tak udělat jistý orientační obrázek o české domácnosti. Drtivá většina soutěžících má již doma FLAT televizor, ať již LCD či LED, mladší tří let (jednoznačně vévodí televizory Samsung a LG), automatickou pračku (LG, Whirpool nebo Electrolux) s průměrným stářím 4,5 roku a prakticky novou sušičku prádla (Bosch, Whirpool) se stářím do jednoho roku.
Datart ale v rámci své soutěže nezapomíná ani na potřebné - a proto mohou soutěžící získávat body do soutěže i za finanční dary pro vybrané charitativní organizace (Nadace Jedličkova ústavu - Pomoc dětem a mladým lidem s postižením, Fond ohrožených dětí o.s. - Pomoc ohroženým dětem, Nadace rozvoje občanské společnosti - Konto Matěj). Již během prvního týdne bylo na dobročinné účely odesláno přes 20 000 Kč. Datart je totiž přesvědčen, že kromě zábavy při soutěžení a případně i samotných výher je stejně důležité pomáhat dobré věci. Souboj domácností potrvá až do 30. června a je tedy možné do něj na adrese souboj.datart.cz stále vstoupit s velikou nadějí na úspěch.
Soutěž Souboj domácností DATART realizuje ve spolupráci s firmou EtNetera.