V prodejnách a na e-shopu maloobchodního prodejce elektroniky DATART odstartovala největší prodejní akce roku Black Friday. Stejně jako v loňském roce poběží celý listopad. Vzhledem k rostoucí popularitě slevových akcí DATART i letos očekává velký zájem spotřebitelů. Podle odhadů prodejce dojde během prodejní akce řadově až k 35% nárůstu prodejů oproti běžnému období. Zájem DATART očekává zejména v segmentu mobilních telefonů, notebooků, chytrých hodinek, malých domácích spotřebičů, ale také energeticky úsporných produktů.
Black Friday jako vstupenka do vánoční sezony
Po roce se vrací Black Friday. Největší prodejní akce roku v prodejnách a na e-shopu DATARTu začíná už 4. listopadu. Ačkoli historie Black Friday v Česku nedosahuje tradice té americké, jeho popularita každoročně roste a spouští předvánoční nákupní „horečku“. I letos bude Black Friday pro zákazníky příležitostí využít výhodných nákupů ze širokého spektra produktů a pořídit vánoční dárky za zajímavé ceny.
„V DATARTu jsme Black Friday prodloužili i letos na celý listopad, což umožní zákazníkům pohodlnější nákupy bez zbytečného spěchu. Tento krok také pomáhá předcházet přeplněným prodejnám a přetíženému e-shopu. Zároveň tím zajišťujeme, aby měli spotřebitelé dostatek prostoru k promyšlenému nákupu a mohli využít poradenství našich elektrospecialistů,“ vysvětluje Petra Psotková, tisková mluvčí DATART.
Široký výběr a lákavé slevy na tisíce produktů
V rámci slevové akce se mohou zákazníci v DATARTu těšit na tisíce zlevněných produktů napříč různými kategoriemi s průměrnými slevami okolo 15 až 20 %. Také v letošním roce budou pravděpodobně mezi nejžádanější produkty patřit zejména mobilní telefony, sluchátka, chytré hodinky či malé domácí spotřebiče v čele s kávovary a kuchyňskými roboty. Zvýšenou poptávku lze očekávat také u výrobků v kategorii péče o tělo, jako jsou fény, kulmy či zubní kartáčky, nebo velké – dražší spotřebiče jako televize, ledničky, pračky, zejména pak energeticky úsporné.
„Zájem o energeticky úsporné spotřebiče zůstává vysoký, což stále odráží snahu českých domácností dlouhodobě šetřit náklady na energie. Naši elektro specialisté jsou připraveni zákazníkům pomoci vybrat vhodné produkty, které zlepší energetickou efektivitu jejich domácností,“ vysvětluje Petra Psotková.
S nákupy Češi čekají na slevy
Čeští spotřebitelé jsou na slevy tradičně citliví. V kontextu rostoucích životních nákladů posledních let přitom tato tendence ještě více posílila. I navzdory tomu, že se v letošním roce začala ekonomická situace českých domácností stabilizovat, mnozí nadále slevy při nákupech vyhledávají. To koresponduje s rostoucími úspěchy akcí jako jsou například Dny Marianne či aktuálně probíhající Black Friday.
„Češi jsou v plánování nákupů stále racionálnější. Mnoho z nich důkladně promýšlí pořízení dražších výrobků a čeká na příhodný okamžik, kdy na nákupu nejvíce ušetří. Právě Black Friday je pro ně jednou z příležitostí, jak efektivně využít rozpočet, a to jak při pořizování dražšího zboží, tak i při nákupu vánočních dárků,“ říká Petra Psotková.
Pohodlné vyzvednutí zboží díky službě RYCHLART
Maloobchodní prodejce elektroniky DATART každoročně během prodejní akce Black Friday věnuje zvýšenou pozornost oblasti logistiky, zásobování či dopravy. Jeho hlavním cílem je zajistit plynulý průběh akce i během vrcholícího předvánočního nákupního období. Pro zákazníky, kteří chtějí využít slev naplno, DATART zajišťuje dostatečné zásoby zboží, aby bylo k dispozici po celý listopad.
„Pro vánoční období objednáváme zboží s předstihem a v současné době ho tak máme dostatek. Zároveň navyšujeme skladové zásoby přímo na prodejnách, aby naši zákazníci mohli během Black Friday bez jakéhokoliv omezení využívat službu RYCHLART, díky níž si mohou objednané zboží vyzvednout do 30 minut v jakékoliv z našich více než 150 prodejen,“ uzavírá Petra Psotková.