Novinky LG OLED TV 2024
V první polovině roku 2024 vstoupily na trh s televizemi nové modely OLED TV od výrobce LG. Nová série se čtverkou na konci přináší mnohem víc než jen změnu v názvu. V následujícím článku vám pomůžeme... Celý článek
Společnost DATART představila nový koncept prodejen "Prodejnu 21. století". Hlavním motivem je humanizace prostoru. Pojetí prodejny je řešeno naprosto unikátním způsobem, který zatím nikdo jiný v Čechách a na Slovensku nenabízí. První pobočku v novém provedení otevřel DATART v pátek 25. září v pražském Centru Chodov. Nově je součástí prodejny kuchyňské studio.
Při tvorbě nadčasového designu se DATART ve spolupráci s architektonickým ateliérem LILA inspiroval v zahraničí. Rovněž vycházel ze svých dlouhodobých zkušeností s potřebami a přání zákazníků a z trendů životního stylu. Použity jsou zde nové materiály, nové technologie i nový způsob prezentace produktů. Některé grafické prvky jsou přeneseny z webu, dochází tak k většímu propojení vzhledu e-schopu a prodejny. Důraz je kladen na polidštění prostoru, přehlednost vystaveného zboží a snazší orientaci v prodejně. „Našim zákazníkům chceme čas strávený u nás co nejvíce zpříjemnit. Proto jsme zařadili do nového designu přírodní odstíny zelené, více dřevěných prvků a současně jsme vyčlenili i prostor na odpočinek. Novinkou je speciální vůně DATART, která se bude linout celou prodejnou," upřesňuje Martin Heřmánek, Ředitel prodeje ve společnosti DATART.
Ke konceptu „Prodejny 21. století" se samozřejmě váže i větší uplatnění interaktivních prvků. „U vybraných produktů budou moci zákazníci čerpat informace i z interaktivních popisků. Týká se to části výrobků malých domácích spotřebičů. Mezi další inovace patří zavedení e-kiosků, kde si mohou zákaznici prohlédnout naši kompletní nabídku produktů a objednat online zboží, které není zrovna na prodejně přítomné," pokračuje Martin Heřmánek. Prodejna díky novému LED osvětlení ušetří třetinu elektrické energie.
Nově zrekonstruovanou prodejnu v pražském Centru Chodov je možné navštívit od 25. září. Pouze v této prodejně od 25. do 28. září byly nabízeny některé výrobky za výjimečné ceny. Zákazníci také ochutnali kávu Nero exkluzivně dostupnou v síti DATART a sladkosti upečené přímo v kuchyňském studiu. Již ve čtvrtém pražském studiu si mohou pořídit kompletní kuchyň, od všech spotřebičů až po nábytek a vybavení. Připraveny byly i další akce, prezentace a soutěže.