Jednoduše, stačí se přihlásit do svého DATART účtu nebo v potvrzovacím e-mailu, který jsme vám poslali, kliknout na číslo objednávky nebo tlačítko „Sledovat objednávku“.
Jakmile bude vaše objednávka připravena k vyzvednutí, dostanete od nás SMS zprávu nebo e-mail s výzvou k odběru zboží.
Nemusíte. Pokud si ale registraci u DATARTu vytvoříte, můžete si kdykoliv přehledně zkontrolovat stav svých objednávek. Navíc nemusíte schovávat všechny své faktury – kdykoliv si je můžete znovu stáhnout a vytisknout.
Samozřejmě. Pošlete nám e-mail na infolinka@datart.cz nebo zavolejte našim specialistům na zákaznickou linku 225 991 000. Rádi vám termín pro vyzvednutí prodlouží.
Ano. Do 14 dnů od převzetí můžete zboží kdykoliv vrátit, a to bez udání důvodu. To samozřejmě platí i pro e-shopové objednávky, které jste si převzali na prodejně. Více informací najdete zde.
Ano, pokud jste nakoupili pod svým účtem, který máte vytvořený v e-shopu DATART.cz. Nepoužitý a nepoškozený výrobek v kompletním obalu včetně veškerého příslušenství přineste společně s dokladem o koupi nejpozději do 14 dní od data nákupu do stejné prodejny, ve které jste zboží původně koupili.
Zboží vám vyměníme za jakýkoli jiný výrobek v minimálně stejné hodnotě, nebo vám vystavíme dárkovou kartu. Vrácení peněz v tomto případě neposkytujeme. Záruka vrácení zboží se nevztahuje na produkty osobní hygieny a média (např. PC hry aj.). Více informací najdete zde.